Gå til innhold

Tegn på at han liker deg

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er tegnene på at en mann er tiltrukket av en dame ? Uten at han sier det. Helt i startfasen av dating 

Anonymkode: 8fcac...a59

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han tar initiativ, og prøver å møte deg så ofte han kan.

Anonymkode: 70342...562

AnonymBruker
Skrevet

Han viser det. Er konsistent i kontakten og kommunikasjonen. 

Du kan også se det på kroppsspråket og blikkontakten. 

Hvis han er vendt mot deg i en åpen posisjon, holder blikket litt lengre enn vanlig, speiler deg og dine bevegelser.

Han benytter muligheten til å ta på deg, f.eks gi en klem, ta borti arm eller skulder hvis det er en anledning til det mens dere står å snakker for eksempel. 

Han forsøker å få deg til å le. 

Anonymkode: 595cd...38a

Skrevet

En gang jeg var helt sikker på at en ung mann var forelsket i meg:

Jeg var en gang kjæreste med en fyr, men det ble veldig kortvarig. En måned eller to varighet kanskje. Da det ble slutt, fortsatte vi å treffe på gjengen (jeg og en venninne) ute på byen, mye pga felles kjente osv.

Men romkameraten til eksen min begynte å vise meg oppmerksomhet, prate mye mer med meg enn før, vise høflig og snill oppmerksomhet. Ikke noe påtrengende, men åpenbart interessert. Oppsøkte meg, satte seg ved siden av meg for å prate, møtte blikket mitt og smilte tvers over rommet og slike ting. Jeg ga ingen stor respons først, hovedsaklig fordi han var romkameraten til eksen. Men jeg ble motvillig interessert etter hvert. Han var så sjarmerende, skikkelig morsom og snill og det hadde tydeligvis ikke noe å si at jeg var romkameratens eks.

En kveld betrodde han meg ute på byen at han hadde vært forelsket i meg fra første øyekast, da jeg kom inn døren hjemme hos dem. Han falt pladask tydeligvis. Jeg er forelsket i deg, sa han rett ut. Men eh...Jeg var såpass bedugget akkurat da at jeg bare nikket med hodet, og svarte ikke engang... stakkars fyr. Han fortalte meg dette senere.

Men ok. En kveld en tid senere ble han med meg hjem. Vi la oss i samme seng, men jeg sa nei til sex, synes det var litt for tidlig og alt det der. Han strøk meg bare over kinnet og sa at han kunne vente så lenge jeg ønsket det, for han var så forelsket i meg at det ikke betydde noe å vente. Bare han fikk være sammen med meg og være i nærheten av meg.

Tror det var da jeg ble ordentlig forelsket.

Vi begynte å "holde på" sammen en periode. Møttes hele tiden. Så en gang skulle vi på en hagefest der alle kamerater osv var, og han stoppet meg litt nølende før vi skulle til å dra hjemmefra min leilighet. Han spurte om hva han kunne få lov til å svare vennene når de spurte hva det var mellom oss, om han kunne få svare at "vi er sammen". Det var en søt måte å spørre på, og jeg svarte at vi kan vel bli ordentlig sammen da, så da kan du svare det. Et skikkelig kyss fulgte, og så dro vi på hagefest.

Vi  ble altså sammen og var sammen i ett år. Vi bodde ikke offisielt sammen, men han var stort sett hos meg, siden jeg bodde alene (og han hadde den romkameraten). Det var jeg som gjorde det slutt, av grunner jeg i dag synes er tåpelige.

Men ja, en mann som er villig til å avstå fra sex den tiden det tar bare han får være i nærheten av deg, viser tegn på å være ordentlig forelsket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...