AnonymBruker Skrevet 58 minutter siden #1 Skrevet 58 minutter siden Jeg ser på meg som en veldig empatisk og «sårbar» person.. og er ganske elendig til å si nei/sette grenser, så har endt opp med mange relasjoner opp igjennom som egentlig bare har tappet meg for energi.. En del av meg sier «du kommer ikke til å finne mennesker du virkelig liker å være med, så du kan lik så greit ta det du får». 🙈 innimellom er jeg også usikker på om jeg har for høye krav.. Det er veldig vanskelig for meg å stå opp for meg selv, og ta plass i denne verden.. Har noen av dere tips for å overkomme dette? ❤️ Anonymkode: 1493f...5cd 1
AnonymBruker Skrevet 57 minutter siden #2 Skrevet 57 minutter siden Fordi du er redd for å være alene? Når du forstår at å være alene faktisk kan være fint, setter du grensene uten problem. Anonymkode: 5f00e...703
AnonymBruker Skrevet 53 minutter siden #3 Skrevet 53 minutter siden Det finnes kurs om å lære å sette grenser. Kanskje hvis du googler finner du en som passer deg. Anonymkode: 3f0b2...4ee
AnonymBruker Skrevet 38 minutter siden #4 Skrevet 38 minutter siden Øve deg... teste og merke at verden ikke går under selv om du skuffer noen! De kommer over det. Anonymkode: 61a90...13d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå