Gå til innhold

Datingsider for single

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg har en venninne og vet om flere + menn som er på datingsider. Nå har jeg vært singel i ett halvt år og jeg ble litt nysgjerrig. Jeg er i åra og kvinne. Nå vet jeg det sikkert blir mange sure og stygge kommentarer og kanskje noen menn som går i forsvar, eller kanskje ikke. Men jeg blir skremt fordi disse mennene fra 40+ 50 ser skumle ut og ikke pene. Må jo være fysisk tiltrukket av utstrålingen også. Jeg har vært innom Tinder, Møteplassen og C-Date. Har noen her møtt noen på slike datingsider, hvilke erfaringer har dere som har vært der? 

Anonymkode: 51f86...4db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis ingen menn er pene nok for deg så kan du kanskje dra til Hollywood eller noe slik? Eventuelt oppsøke modellbyråer i din søken etter menn som matcher ditt utseende

Anonymkode: f3c00...a10

Skrevet

Det er nok de samme mennene på de fleste sidene. Men det er jo single som ikke er på app også.

Anonymkode: 4b72d...a32

• Liker 2
Skrevet

Hva har din venninne og de mennene du vet om, med saken å gjøre? 

Anonymkode: 7a54c...d3b

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Hei, jeg har en venninne og vet om flere + menn som er på datingsider. Nå har jeg vært singel i ett halvt år og jeg ble litt nysgjerrig. Jeg er i åra og kvinne. Nå vet jeg det sikkert blir mange sure og stygge kommentarer og kanskje noen menn som går i forsvar, eller kanskje ikke. Men jeg blir skremt fordi disse mennene fra 40+ 50 ser skumle ut og ikke pene. Må jo være fysisk tiltrukket av utstrålingen også. Jeg har vært innom Tinder, Møteplassen og C-Date. Har noen her møtt noen på slike datingsider, hvilke erfaringer har dere som har vært der? 

ja, du må finne menn andre steder enn Tinder. 

Anonymkode: ce80d...aca

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er nok de samme mennene på de fleste sidene. Men det er jo single som ikke er på app også.

Anonymkode: 4b72d...a32

Ja, jeg ser det er mange de samme som går igjen. 

Skrevet

ja, du må finne menn andre steder enn Tinder. 

Anonymkode: ce80d...aca

Ja, jeg tror det. 

Skrevet

Hvis ingen menn er pene nok for deg så kan du kanskje dra til Hollywood eller noe slik? Eventuelt oppsøke modellbyråer i din søken etter menn som matcher ditt utseende

Anonymkode: f3c00...a10

Jeg går mer på kafeer nå, ikke så mye ut lenger som før men det er vel kanskje det som må til for å møte noen. 

Skrevet

Hva har din venninne og de mennene du vet om, med saken å gjøre? 

Anonymkode: 7a54c...d3b

Det ble litt feil. Skulle stå jeg har en venninne som var der og derfor ble jeg nysgjerrig og ville se hva disse datingsidene er. Jeg skrev vel litt fort, 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Traff min kjære på Facebook dating.

Utseende er ikke alt. Man kan se ut som en fotomodell, men likevel ha ræva personlighet. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Mardina skrev (2 timer siden):

Utseende er ikke alt. Man kan se ut som en fotomodell, men likevel ha ræva personlighet. 

Facebook dating er det en gruppe? 

AnonymBruker
Skrevet
Mardina skrev (2 timer siden):

Ok, jeg fant det. Men jeg vil ikke ha profilbilde av meg i starten, så jeg tør ikke gå inn dit. Jeg nærme meg fem tusen venner på fb og har mange følgere, så jeg ønsker ikke å bli gjenkjent med det første. Jeg er bare nysgjerrig, før jeg slipper meg løs. 😉

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Ok, jeg fant det. Men jeg vil ikke ha profilbilde av meg i starten, så jeg tør ikke gå inn dit. Jeg nærme meg fem tusen venner på fb og har mange følgere, så jeg ønsker ikke å bli gjenkjent med det første. Jeg er bare nysgjerrig, før jeg slipper meg løs. 😉

Vennene dine på Facebook kan ikke se at du er på datingsiden. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...