Gå til innhold

Når han kommer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ny partner, vi tenner voldsomt på hverandre og har bra sex, men en ting lurer jeg på. For jeg merker ikke når han kommer. Dvs om han er inni meg og jeg ikke ser at han spruter. Han lager liksom ingen ekstra lyd, eller viser stort til det, det bare spruter liksom. Er det vanlig? 

Før har partnere tydelig vist at de var nære med pust, stønner, bevegelsebosv, og gjerne også sagt nå kommer jeg... men med ham er jeg usikker på om han er ferdig liksom. 

Anonymkode: 34b3a...c33

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vanlig for min del i hvert fall. Jeg får økt frekvens og høyere pust, men ikke noe utover det. Orgasmen er liksom ikke på langt nær intenst nok til at jeg naturlig lager noen andre lyder.

Anonymkode: d4dba...24d

AnonymBruker
Skrevet

Ja, alt er vanlig. Noen brøler, noen sier ingenting.

Er du veldig ung?

Anonymkode: 9445d...d7e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja, alt er vanlig. Noen brøler, noen sier ingenting.

Er du veldig ung?

Anonymkode: 9445d...d7e

Nei, jeg er 50. Har ikke hatt mange partnere da, for har vært i lange forhold. Men jeg føler meg jo nesten rar sammen med ham, for når jeg kommer er det mye både pust, lyd og bevegelse, mens han ingenting liksom. Er noen menns orgasmer så tamme?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ny partner, vi tenner voldsomt på hverandre og har bra sex, men en ting lurer jeg på. For jeg merker ikke når han kommer. Dvs om han er inni meg og jeg ikke ser at han spruter. Han lager liksom ingen ekstra lyd, eller viser stort til det, det bare spruter liksom. Er det vanlig? 

Før har partnere tydelig vist at de var nære med pust, stønner, bevegelsebosv, og gjerne også sagt nå kommer jeg... men med ham er jeg usikker på om han er ferdig liksom. 

Mange lager ikke lyder. Og noen er vant til å måtte være litt stille pga barn i huset. Veldig induviduelt.

Anonymkode: cb262...579

Skrevet

Så kjipt.

Jeg har vært borti et par kvinner som kun sukker litt tyngre i det de kom. Ble ikke noen langvarig relasjon med dem.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Noen er vel slik også. Henter kjæresten min ikke lager en eneste lyd og jeg må spørre etterpå. 

Har sagt at jeg liker det når han viser det på en eller annen måte. Så han pleier å vise tegn, noen ganger stønner han som en torturert hvalross, noen ganger viser han det veldig tydelig fysisk, en sjelden gang ikke en lyd eller annet. Vet ikke hvorfor. Det er litt artig hvor stor forskjell det et.

Anonymkode: 673cb...ad6

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nei, jeg er 50. Har ikke hatt mange partnere da, for har vært i lange forhold. Men jeg føler meg jo nesten rar sammen med ham, for når jeg kommer er det mye både pust, lyd og bevegelse, mens han ingenting liksom. Er noen menns orgasmer så tamme?

K50 her med liknende erfaring. Har hatt sex med få, men sistemann (en ung kar i tidlige tredveår) kom uten å lage en lyd. Jeg turte ikke spørre engang og merket det først da jeg kom på do litt senere at joda, her renner det ut sæd. 
Når jeg sugde han og han skulle komme i munnen sa han ifra når han kom.

Anonymkode: 38049...7f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...