AnonymBruker Skrevet i går, 10:19 #1 Skrevet i går, 10:19 K47 her, på Tinder for aller første gang i mitt liv bare for å se på utvalget. Han egentlig aldersinnstilling på +/-5, men nå fikk jeg plutselig superlike fra en som er ti år yngre 😶 Det er jo egentlig ALT for ungt for meg, men utover det er han absolutt min type basert på profilen. Vi er veldig like på at vi ikke har og ikke vil ha barn, og begge har høyere utdanning. Men hva i alle dager vil en såpass ung mann med meg? Han kunne sikkert plukket damer fra øverste hylle i alderen 18-50... Anonymkode: 297b4...da0
AnonymBruker Skrevet i går, 10:22 #2 Skrevet i går, 10:22 Har han barn? Bare å kjøre på og ikke bry deg, men vær obs på at om han ikke har barn fra før. Da kan det være godt mulig at du er en Milf-fantasi han har lyst å utleve.... Snakker av erfaring. Anonymkode: 3b6d3...318 1
AnonymBruker Skrevet i går, 10:23 #3 Skrevet i går, 10:23 Men nå plukket han deg. Hvorfor ikke? Og hvis det bare virker som han vil ligge så er det jo bare å gå videre. Hva er en superlike? Anonymkode: 46cc3...c38 1
AnonymBruker Skrevet i går, 10:24 #4 Skrevet i går, 10:24 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har han barn? Bare å kjøre på og ikke bry deg, men vær obs på at om han ikke har barn fra før. Da kan det være godt mulig at du er en Milf-fantasi han har lyst å utleve.... Snakker av erfaring. Anonymkode: 3b6d3...318 Ingen av de har barn. Det står i hi. Anonymkode: 46cc3...c38 4
Mardina Skrevet i går, 10:24 #5 Skrevet i går, 10:24 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): K47 her, på Tinder for aller første gang i mitt liv bare for å se på utvalget. Han egentlig aldersinnstilling på +/-5, men nå fikk jeg plutselig superlike fra en som er ti år yngre 😶 Det er jo egentlig ALT for ungt for meg, men utover det er han absolutt min type basert på profilen. Vi er veldig like på at vi ikke har og ikke vil ha barn, og begge har høyere utdanning. Men hva i alle dager vil en såpass ung mann med meg? Han kunne sikkert plukket damer fra øverste hylle i alderen 18-50... Anonymkode: 297b4...da0 Trenger det å bety noe at han er yngre enn deg? Kan det ikke være at han faktisk liker deg godt, tross aldersforskjellen? Hvorfor må han ha dårlige hensikter? 2
AnonymBruker Skrevet i går, 10:26 #6 Skrevet i går, 10:26 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er en superlike? Jeg googlet og fant ut av det. 👍 Anonymkode: 46cc3...c38
AnonymBruker Skrevet i går, 10:33 #7 Skrevet i går, 10:33 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har han barn? Bare å kjøre på og ikke bry deg, men vær obs på at om han ikke har barn fra før. Da kan det være godt mulig at du er en Milf-fantasi han har lyst å utleve.... Snakker av erfaring. Anonymkode: 3b6d3...318 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Men nå plukket han deg. Hvorfor ikke? Og hvis det bare virker som han vil ligge så er det jo bare å gå videre. Hva er en superlike? Anonymkode: 46cc3...c38 Men hva er problemet med at han ønsker sex? Ts sier ingenting om at det er seriøst forhold hun er ute etter Anonymkode: c6ee1...a77 1
AnonymBruker Skrevet i går, 10:36 #8 Skrevet i går, 10:36 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): K47 her, på Tinder for aller første gang i mitt liv bare for å se på utvalget. Han egentlig aldersinnstilling på +/-5, men nå fikk jeg plutselig superlike fra en som er ti år yngre 😶 Det er jo egentlig ALT for ungt for meg, men utover det er han absolutt min type basert på profilen. Vi er veldig like på at vi ikke har og ikke vil ha barn, og begge har høyere utdanning. Men hva i alle dager vil en såpass ung mann med meg? Han kunne sikkert plukket damer fra øverste hylle i alderen 18-50... Anonymkode: 297b4...da0 får gubbe-vibber her. Anonymkode: 7dfc4...802 1
AnonymBruker Skrevet i går, 10:36 #9 Skrevet i går, 10:36 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men hva er problemet med at han ønsker sex? Ts sier ingenting om at det er seriøst forhold hun er ute etter Anonymkode: c6ee1...a77 Det er jeg egentlig ikke heller, i utgangspunktet er jeg bare på "window shopping" og kunne absolutt vært åpen for noe uforpliktende. Det står ingenting i profilen min om jeg er ute etter langsiktig eller casual, det kan kanskje tolkes som at jeg ikke er ute etter forhold? Som sagt helt ny på Tinder så jeg vet egentlig ikke hva de uskrevne reglene der er. Anonymkode: 297b4...da0
AnonymBruker Skrevet i går, 10:39 #10 Skrevet i går, 10:39 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): får gubbe-vibber her. Anonymkode: 7dfc4...802 Fra meg? Jeg er sikkert litt miljøskadet av å ha vært på KG for mye, her er det jo opplest og vedtatt at alle damer over 25 er sur melk. Men det er kanskje ikke sånn i virkeligheten at alle attraktive menn velger de yngste og vakreste damene de kan få 🤷♀️ Anonymkode: 297b4...da0 1
AnonymBruker Skrevet i går, 10:46 #11 Skrevet i går, 10:46 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Fra meg? Jeg er sikkert litt miljøskadet av å ha vært på KG for mye, her er det jo opplest og vedtatt at alle damer over 25 er sur melk. Men det er kanskje ikke sånn i virkeligheten at alle attraktive menn velger de yngste og vakreste damene de kan få 🤷♀️ Anonymkode: 297b4...da0 gubbe alert! Anonymkode: 7dfc4...802 1
AnonymBruker Skrevet i går, 10:54 #12 Skrevet i går, 10:54 10 år er ikke såååååå mye. Anonymkode: af65b...770 1
AnonymBruker Skrevet i går, 10:58 #13 Skrevet i går, 10:58 Han vil ha uforpliktende sex og ønsker ikke barn som resultat av det. Anonymkode: 9f8e8...aeb 3
Snok1 Skrevet i går, 10:59 #14 Skrevet i går, 10:59 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Men hva i alle dager vil en såpass ung mann med meg? Jeg ville spurt ham før jeg spurte KG. Gå til primærkilden for gode og dekkende svar. 1
AnonymBruker Skrevet i går, 10:59 #15 Skrevet i går, 10:59 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): K47 her, på Tinder for aller første gang i mitt liv bare for å se på utvalget. Han egentlig aldersinnstilling på +/-5, men nå fikk jeg plutselig superlike fra en som er ti år yngre 😶 Det er jo egentlig ALT for ungt for meg, men utover det er han absolutt min type basert på profilen. Vi er veldig like på at vi ikke har og ikke vil ha barn, og begge har høyere utdanning. Men hva i alle dager vil en såpass ung mann med meg? Han kunne sikkert plukket damer fra øverste hylle i alderen 18-50... Anonymkode: 297b4...da0 Du er dame på 47 og da er det vel ikke akkurat på dagsplanen å få barn, Men det betyr at mannen er 37. Han ville ikke kunnet plukke damer på øverste hylle fra 18 bare så det er sagt. Men som du skriver -50, så er jo du i det sjiktet med dine 47 år. Selvom du skriver mye mer umodent en alderen din skulle tilsi Anonymkode: f7e02...cd2 2
AnonymBruker Skrevet i går, 11:00 #16 Skrevet i går, 11:00 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Fra meg? Jeg er sikkert litt miljøskadet av å ha vært på KG for mye, her er det jo opplest og vedtatt at alle damer over 25 er sur melk. Men det er kanskje ikke sånn i virkeligheten at alle attraktive menn velger de yngste og vakreste damene de kan få 🤷♀️ Anonymkode: 297b4...da0 Han velger deg fordi han ønsker sex, men ikke barn. Hull er hull og du skal være veldig stygg for ikke å få interesse fra kåte menn. Er vel ikke så vanskelig å forstå? Anonymkode: 9f8e8...aeb 2
AnonymBruker Skrevet i går, 11:00 #17 Skrevet i går, 11:00 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Fra meg? Jeg er sikkert litt miljøskadet av å ha vært på KG for mye, her er det jo opplest og vedtatt at alle damer over 25 er sur melk. Men det er kanskje ikke sånn i virkeligheten at alle attraktive menn velger de yngste og vakreste damene de kan få 🤷♀️ Anonymkode: 297b4...da0 Legg i fra deg den sutringa der da, det er VELDIG uattraktivt. Huff... Anonymkode: c6ee1...a77 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 11:01 #18 Skrevet i går, 11:01 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Selvom du skriver mye mer umodent en alderen din skulle tilsi Er vel på nivå med en ganske uerfaren tenåring, nesten. Anonymkode: 9f8e8...aeb
AnonymBruker Skrevet i går, 11:02 #19 Skrevet i går, 11:02 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han velger deg fordi han ønsker sex, men ikke barn. Hull er hull og du skal være veldig stygg for ikke å få interesse fra kåte menn. Er vel ikke så vanskelig å forstå? Anonymkode: 9f8e8...aeb Det vet du ingenting om. Anonymkode: af65b...770
AnonymBruker Skrevet i går, 11:07 #20 Skrevet i går, 11:07 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det vet du ingenting om. Anonymkode: af65b...770 Jeg vet ingenting om menn? Neida, har bare drevet på med menn i alle aldre i snart 30 år. Anonymkode: 9f8e8...aeb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå