Julie 16 Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Hei .. hadde en medisinsk spontan abort 9 juli, blødde 2 dager etter den.. tok en graviditetstest 26 juli var super positiv vet det er etter hcg fra spontan aborten. Tok en ny 4 august , den var veldig negativ . Og nå i dag tok jeg en ny med morgen tisset og fikk positiv . Hva betyr dette ? Kan jeg være gravid igjen? Har hatt samleie mye og føler jeg hadde eggløsning og . Hva tenker dere ? Skal jeg til legen ta hcg ? Ta clear blue imorgen ? Er så forrvirret og redd
AnonymBruker Skrevet 29 minutter siden #2 Skrevet 29 minutter siden Julie 16 skrev (1 time siden): Hei .. hadde en medisinsk spontan abort 9 juli, blødde 2 dager etter den.. tok en graviditetstest 26 juli var super positiv vet det er etter hcg fra spontan aborten. Tok en ny 4 august , den var veldig negativ . Og nå i dag tok jeg en ny med morgen tisset og fikk positiv . Hva betyr dette ? Kan jeg være gravid igjen? Har hatt samleie mye og føler jeg hadde eggløsning og . Hva tenker dere ? Skal jeg til legen ta hcg ? Ta clear blue imorgen ? Er så forrvirret og redd Du er gravid ikke så mye mer å gjøre enn å vente. Jeg ville tatt en ny test om noen dager og se. Gratulerer! Anonymkode: feda6...8bc
Julie 16 Skrevet 3 minutter siden Forfatter #3 Skrevet 3 minutter siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Du er gravid ikke så mye mer å gjøre enn å vente. Jeg ville tatt en ny test om noen dager og se. Gratulerer! Anonymkode: feda6...8bc Tusen takk! Er sykt nervøs … om dette er ekte siden jeg hadde spontan abort 9 juli. Men føler dette er ekte , har symptomer ssom mye tissing og sulten heletiden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå