Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei .. hadde en medisinsk spontan abort 9 juli, blødde 2 dager etter den.. 

tok en  graviditetstest 26 juli var super positiv vet det er etter hcg fra spontan aborten. Tok en ny 4 august , den var veldig negativ . Og nå i dag tok jeg en ny med morgen tisset og fikk positiv . Hva betyr dette ? Kan jeg være gravid igjen?  Har hatt samleie mye og føler jeg hadde eggløsning og . Hva tenker dere ?  Skal jeg til legen ta hcg ? Ta clear blue imorgen ? Er så forrvirret og redd 

IMG_5413.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Julie 16 skrev (1 time siden):

Hei .. hadde en medisinsk spontan abort 9 juli, blødde 2 dager etter den.. 

tok en  graviditetstest 26 juli var super positiv vet det er etter hcg fra spontan aborten. Tok en ny 4 august , den var veldig negativ . Og nå i dag tok jeg en ny med morgen tisset og fikk positiv . Hva betyr dette ? Kan jeg være gravid igjen?  Har hatt samleie mye og føler jeg hadde eggløsning og . Hva tenker dere ?  Skal jeg til legen ta hcg ? Ta clear blue imorgen ? Er så forrvirret og redd 

IMG_5413.jpeg

Du er gravid :) ikke så mye mer å gjøre enn å vente. Jeg ville tatt en ny test om noen dager og se. Gratulerer!

Anonymkode: feda6...8bc

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Du er gravid :) ikke så mye mer å gjøre enn å vente. Jeg ville tatt en ny test om noen dager og se. Gratulerer!

Anonymkode: feda6...8bc

Tusen takk! Er sykt nervøs … om dette er ekte siden jeg hadde spontan abort 9 juli. Men føler dette er ekte , har symptomer ssom mye tissing og sulten heletiden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...