Gå til innhold

Forberedelse av visning og hva som er viktig

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ha visning på boligen og lurer på hva jeg bør tenke på. Til fotografering så ble jo boligen totalt ribbet for alt. Hva kan stå fremme på visning? Eller er det slik som ved fotografering at absolutt alt skal vekk? Kan kaffemaskinen stå f.eks? Jeg skal selvfølgelig rengjøre hele boligen slik at det både er rent og lukter friskt, men er det annet jeg bør tenke på? Skal det være like ribbet som på bildene? Hva ser dere etter når dere er på visning og hva «forstyrrer»? 

Anonymkode: 779f0...3c1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det trenger ikke å være like ribbet som på bildene, men har du en svær kaffemaskin og plass i et skap til den kan du godt sette den bort. 

Vet du ikke spør om akkurat dette, men luktlys, røkelse etc er en stor uting på visning, for det kan indikere at en annen lukt skal skjules, så det bør du droppe.

Anonymkode: 35229...0a4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Splr megler. 

Pass på å fjerne alt av medisiner, spesielt reseptbelagte. Folk stjeler som ravner og eier ingen skam.

Anonymkode: efa8a...181

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det trenger ikke å være like ribbet som på bildene, men har du en svær kaffemaskin og plass i et skap til den kan du godt sette den bort. 

Vet du ikke spør om akkurat dette, men luktlys, røkelse etc er en stor uting på visning, for det kan indikere at en annen lukt skal skjules, så det bør du droppe.

Anonymkode: 35229...0a4

Enig i det med at duftlys er en uting. Jeg har heldigvis ingen lukter å skjule. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Splr megler. 

Pass på å fjerne alt av medisiner, spesielt reseptbelagte. Folk stjeler som ravner og eier ingen skam.

Jeg kan godt spørre megler, men jeg vil vite hva folket mener. 

Medisiner, utover en liten eske paracet som er utgått på dato, har jeg ikke, så det er ikke noe problem 😅 Men om de virkelig går i alt av skuffer og skap så skal jeg i hvert fall fjerne de dyreste smykkene og parfymene mine! Takk for tips om stjeling, Det der hadde jeg aldri kommet på selv. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg kan godt spørre megler, men jeg vil vite hva folket mener. 

Medisiner, utover en liten eske paracet som er utgått på dato, har jeg ikke, så det er ikke noe problem 😅 Men om de virkelig går i alt av skuffer og skap så skal jeg i hvert fall fjerne de dyreste smykkene og parfymene mine! Takk for tips om stjeling, Det der hadde jeg aldri kommet på selv. 

Alt du er redd for bør du ta ut av huset. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ha det akkurat like stylet som på bildene! Ingen forstyrrende elementer stående framme. 

Har solgt 7 leligheter selv, alle  solgt etter første visning. Oghar jobbet som eiendomsmegler. 

Anonymkode: 85485...4e1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ha det akkurat like stylet som på bildene! Ingen forstyrrende elementer stående framme. 

Har solgt 7 leligheter selv, alle  solgt etter første visning. Oghar jobbet som eiendomsmegler. 

Anonymkode: 85485...4e1

Dette!

Ta vekk alt personlig. Rent og ryddig i kjøleskap. Strøkent i søppelskapet. Vaske slukene på bad, tømme dem.

Anonymkode: 50ae8...419

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

det korte svaret er vel at alt personlig bør pakkes bort, som bilder, leker, ting på benken, enkelte ting i skap og skuffer - det er en jobb å selge bolig til best mulig pris. Du må presentere en mulighet der "alle" ka se sitt potensielle ønske for en bolig og det gjør du ikke dersom boligen er preget av deg selv og din hverdag. 

Anonymkode: 20165...aaf

AnonymBruker
Skrevet

Har brukt stylist hver gang de siste årene, men for å være ærlig bryr jeg meg ikke, selv. Bryr meg om at det er rent og ryddig - det er fordi det kan si noe om evne og vilje til å vedlikeholde eiendommen.

Ellers ville jeg tatt en runde og sett om det er småting som burde vært fikset. Knirkende dør, løs list og denslags. 

Anonymkode: 2525e...cff

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har brukt stylist hver gang de siste årene, men for å være ærlig bryr jeg meg ikke, selv. Bryr meg om at det er rent og ryddig - det er fordi det kan si noe om evne og vilje til å vedlikeholde eiendommen.

Ellers ville jeg tatt en runde og sett om det er småting som burde vært fikset. Knirkende dør, løs list og denslags. 

(bryr meg ikke om styling når jeg skal kjøpe. Jeg er mer opptatt av sluk, fukt, sikringsskap, drenering og tak - de dyre tingene).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...