Gå til innhold

Ansvarsfraskrivelse

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Vi har i sommer hatt et barn på besøk som ikke drar hjem. Barnet spiser mat her og sover over hos mitt barn. Det virker ikke som foreldrene ringer særlig mye til barnet heller. Synst dere det er greit å være så ansvarsløse? 

Endret av Fionas
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammelt er barnet?

Anonymkode: dc0ab...6e0

Skrevet

Hvorfor ikke snakke med foreldrene om du syns barnet er for mye hos dere?

• Liker 3
Skrevet

Så dere har over lang tid hatt et barn som har vært hos dere over lengre tid, spist middager og overnattet - uten dialog med foreldrene?

Eller har dere avtalt med foreldrene at dette er greit og det er kontakten mellom barnet og foreldrene som dere er bekymret for?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det ikke er greit for dere, er det jo kanskje ansvarsløst, men de burde jo ringt dere i så fall, ikke barnet. Har barnet det fint hos dere da? Kan dere ikke sende barnet hjem? Litt forskjell om ungen er fem eller femten. 

Anonymkode: f7417...4d4

• Liker 1
Skrevet

Ansvarsløse fra begge hold virker det som. 

• Liker 1
Skrevet
Fionas skrev (14 timer siden):

Vi har i sommer hatt et barn på besøk som ikke drar hjem. Barnet spiser mat her og sover over hos mitt barn. Det virker ikke som foreldrene ringer særlig mye til barnet heller. Synst dere det er greit å være så ansvarsløse? 

Like ansvarsløst å ha barnet drive dank hjemme hos dere uten å ta tak.

• Liker 1
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Som bruker av Kvinneguiden gjelder følgende bruksvilkår

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

veronica<3, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...