Thomasine Skrevet 11. august #1 Skrevet 11. august I sommer brukte jeg Uber og Bolt mye. Jeg har et par-tre spillapper som brukes omtrent daglig. FB blas raskt igjennom omtrent daglig. Messenger brukes daglig. Ja, og Yr. Aviser leses i nettleseren. Du da? Hvilke apper er viktigst?
Ramsay Street 2.0 Skrevet 11. august #2 Skrevet 11. august Bruker bare YouTube på telefonen. Hender at jeg får lyst til å høre på litt musikk om natten, og siden jeg bor i blokk kan jeg ikke skru på stereoanlegget. 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #3 Skrevet 11. august Helsenorge, facebook, messenger, snap, instagram, spotify, connect, mobilbank, innlogging på jobb/stempling, storytel, vipps. Så æ, kiwi og slikt om eg handler der. Anonymkode: 309b2...3e7 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #4 Skrevet 11. august Thomasine skrev (2 timer siden): I sommer brukte jeg Uber og Bolt mye. Jeg har et par-tre spillapper som brukes omtrent daglig. FB blas raskt igjennom omtrent daglig. Messenger brukes daglig. Ja, og Yr. Aviser leses i nettleseren. Du da? Hvilke apper er viktigst? fb, insta, min lokale bussapp, vips, chat gpt, foodora, bolt og wolt. Anonymkode: a79fc...788 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #5 Skrevet 12. august Snapchat for å snakke med venner og familie. TikTok for underholdning og tidsfordriv. Anonymkode: 53cbf...0f5 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #6 Skrevet 12. august Visma Tid bruker jeg hver dag og bruker også jevnlig Visma Employee. Ellers bruker jeg Nordea Id, Snap og Safari hver dag. Bruker Facebook og Instagram innimellom. Posten-appen brukes også noe Viktigste appen jeg har må nok være bank-id, og kanskje Digipost (selv om jeg sjelden får post der) Anonymkode: 7d6ee...433 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #7 Skrevet 12. august Diverse aviser, NRK, Posten, bank, Klarna, FB, Snap, Messenger, Vipps, Helse Norge, Bli Vakker og Next. Mulig jeg hsr glemt noen 🙃. Anonymkode: 6b1bc...cf1 1
Maskinfører Skrevet 12. august #9 Skrevet 12. august Nettbank Youtube DrivstoffAppen Snarveien til ST1 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #10 Skrevet 12. august De jeg bruker mest er WhatsApp, Signal, Deezer, YouTube Music, Strava, Uber, Lyft og Safari, men har selvsagt også mange andre mer spesialiserte apper som brukes sporadisk. Anonymkode: a83a3...6ed 1
SPOCA Skrevet 12. august #11 Skrevet 12. august Yr Vipps Bulder bank / andre bank-apper Gmail Facebook Snapchat Chrome Posten Finn Google Health (tidligere Fitbit) Facebook Wallet Instagram Audi Kalender Tapo LinkedIn Maps Klokke Viber Messenger Skolemelding Skolekode Vigilo Meldinger Tiktok Podme Nrk Radio Spotify Helsenorge Onedrive Youtube Confluence Meny Kamera/Galleri Bankid Readly Coop Oslonøkkelen Ledsagerbevis Roborock Sas Teams 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #12 Skrevet 12. august Jeg bruker mest de appene som kom med mobilen. På hjemskjermen har jeg bare coop, youtube music og fabel, som jeg har lagt til selv. Anonymkode: 6e610...84d 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #13 Skrevet 12. august Dere ville ha kuttet ut 90% av disse appene hvis dere hadde fått se hvor mye privat informasjon som samles inn og hva som skjer med den. Anonymkode: 621eb...c6e 1
Thomasine Skrevet 12. august Forfatter #14 Skrevet 12. august SPOCA skrev (16 timer siden): Yr Vipps Bulder bank / andre bank-apper Gmail Facebook Snapchat Chrome Posten Finn Google Health (tidligere Fitbit) Facebook Wallet Instagram Audi Kalender Tapo LinkedIn Maps Klokke Viber Messenger Skolemelding Skolekode Vigilo Meldinger Tiktok Podme Nrk Radio Spotify Helsenorge Onedrive Youtube Confluence Meny Kamera/Galleri Bankid Readly Coop Oslonøkkelen Ledsagerbevis Roborock Sas Teams Dette håper jeg er alle? Og at du slipper bruke alle hver dag…😊
SPOCA Skrevet 12. august #15 Skrevet 12. august Thomasine skrev (47 minutter siden): Dette håper jeg er alle? Og at du slipper bruke alle hver dag…😊 Jeg bruker nok flesteparten hver dag, ja. Men, noen mer enn andre. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå