AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:54 #1 Skrevet tirsdag kl. 18:54 Har noen av dere gått på Estalis og opplevd bivirkninger som muskelkramper og generelle smerter i føtter og legger? Gikk det evt gradvis over etter innkjøringsfasen på 3 mnd? Anonymkode: f3f10...0ab
AnonymBruker Skrevet i går, 17:49 #3 Skrevet i går, 17:49 Har gått på Estalis og visste ikke at dette var bivirkninger. Vet jo at DVT er en komplikasjon, særlig i startfasen, så det ville jeg vært livredd for. Har du tegn på det? Anonymkode: c98d3...a4d
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (19 timer siden): Har gått på Estalis og visste ikke at dette var bivirkninger. Vet jo at DVT er en komplikasjon, særlig i startfasen, så det ville jeg vært livredd for. Har du tegn på det? Anonymkode: c98d3...a4d Nei jeg har ikke symptomer på det, med mindre det er veldig asymptomatisk, da. Jeg har ingen hevelse, varmefølelse eller rødhet i noen av føttene. Det var verker, i begge føttene og leggene, og jeg får en del muskelkramper i begge føtter/ legger. Skal spørre gynekologen, så får jeg vel svar. Men var nysgjerrig på om flere hadde opplevd noe lignende. Anonymkode: f3f10...0ab
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå