Gå til innhold

Teppe på badet - hvorfor?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har noen «baderomsmatter»? Er det ikke ekstremt uhygienisk? Hvor ofte vaskes de? Hvis de vaskes hver dag er det kanskje vel så økonomisk og miljøvennlig å bruke et lite håndkle, eller bare tørke seg før man går ut av dusjen?

Anonymkode: 44eba...a03

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi har en matte foran dusjen. En matte er litt mer robust enn et håndkle og flytter ikke på seg like lett. Vi står på den når vi tørker oss. Det er blant annet fordi barna lett sklir hvis det ikke er noe der. Vasker den hver 2-3 dag tenker jeg. 

Anonymkode: 03830...7ce

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvis de vaskes hver dag er det kanskje vel så økonomisk og miljøvennlig å bruke et lite håndkle, eller bare tørke seg før man går ut av dusjen?

Anonymkode: 44eba...a03

Vasker du så sjelden håndklær at en badematte velter økonomien og miljøregnskapet?

Anonymkode: cb059...3af

AnonymBruker
Skrevet

Kaldt på føttene når jeg må opp å tisse om natta…

Anonymkode: de05c...4ba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vaskes hver dag faktisk 😅 jeg har matte foran vasken på badet fordi jeg elsker å stå på den (fluffy) når jeg ordner meg om morgenen. 

Anonymkode: 3ea1f...d18

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan det blir ekstremt uhygienisk..? Man trår på med føttene, enten med sokker/tøfler på eller barbeint….

Anonymkode: cbff9...dbb

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hvordan det blir ekstremt uhygienisk..? Man trår på med føttene, enten med sokker/tøfler på eller barbeint….

Er du aldri barbeint i sokkene dine? Vasker du dem ikke?

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er du aldri barbeint i sokkene dine? Vasker du dem ikke?

Hva mener du her? 😅 Er da alltid barbeint i sokkene, noen ganger barbeint i tøflene også, noen ganger med sokker i tøflene, mens andre ganger uten noe på beina…. Barbeint rett og slett. Vasker både føtter og sokker daglig…
Spørsmålet står fortsatt, hvordan blir det ekstremt uhygienisk med badematte? 

• Liker 2
Skrevet

Folk er helt på trynet opptatt av "uhygieniske ting". En matte på gulvet i et privat hjem utgjør ikke en helserisiko! Her vaskes den når den er skitten,ca en gang i uka . 

Anonymkode: 7bce8...3eb

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...