Katteelskeren Skrevet 11. august #1 Skrevet 11. august Andre som pynter til høst? Når isåfall pynter dere? Og har dere mye pynt?🍁 Jeg kløøør i fingrene etter å pynte allerede nå! Er dritt lei av sommeren nå😣😅 5
AnonymBruker Skrevet 11. august #2 Skrevet 11. august Pynter den 1. September. Inn med brunt, beige og andre høstaktige varme farger.Puter,pledd,duker, servietter,lys. I tillegg kommer gresskar og annen halloween pynt inn fram mot halloween. Anonymkode: 0693b...da2 3
blvck Skrevet 11. august #3 Skrevet 11. august (endret) Jeg vet ikke om jeg vil si det er å pynte, men jeg skifter alle sofaputene og pledd fra sommerstema til mer høst-tema. De veldig rosa og fargerike vasene byttes ut med mer nøytrale og jordtoner. Så kanskje ikke pynt, men skifter litt på stemningen 😊 Endret 12. august av blvck 1 1
Ava+, Skrevet 11. august #4 Skrevet 11. august Pynter med høstlige duker, puter og pyntesopp😄 Elsker å pynte til høsten. Har ikke mye pynt, så mulig det blir en tur på Kremmerhuset. De har mye fin høstpynt nå 😊 1
Brunhilde Skrevet 25. august #5 Skrevet 25. august Jeg er kjedelig, for inne pynter jeg bare til jul og påske, men ute setter jeg frem lyng og krysantemum som får stå en stund utover.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå