Gå til innhold

Har du opplevd å bli dumpet etter en onenight?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ville bare høre om andre har opplevd dette: ha sex med en fyr. Være for raskt med å takke ja til sex og deretter dumpet? Er jeg alene om slik opplevelse? Obs: det var røde flagg på forhånd. Men det gjorde noe med selvbilde og selvtilliten. 

Anonymkode: d26de...e75

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke det er noe som heter "for rask" med å ha sex. Hvis det kun det han er ute etter så dumper han deg like lett etter date nummer ti. Og hvis han virkelig er interessert spiller det ingen rolle om dere har sex første date heller.

Anonymkode: 76cc7...c2a

• Liker 3
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Ikke mer kontakt etter ONS er ikke å bli dumpet.

Anonymkode: d18dd...c01

• Liker 10
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan ble du dumpet? Ons er vel ment å være en gang?

Anonymkode: e555d...a41

• Liker 7
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tror ikke det er noe som heter "for rask" med å ha sex. Hvis det kun det han er ute etter så dumper han deg like lett etter date nummer ti. Og hvis han virkelig er interessert spiller det ingen rolle om dere har sex første date heller.

Anonymkode: 76cc7...c2a

Takk, dette trengte jeg å høre i dag. Man blir jo lett til å skylde på seg selv og tenke at man var for rask, men du har helt rett i at han sikkert hadde oppført seg likt uansett. Det hjalp litt på følelsen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvordan ble du dumpet? Ons er vel ment å være en gang?

Jeg mener et raskt ligg med en gang man møttes. Vi kjente hveandre fra før. Og så får man avvisningen etterpå : "Dette går bare ikke"

AnonymBruker
Skrevet

Dette er helt vanlig. 

Anonymkode: 573d7...b74

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg mener et raskt ligg med en gang man møttes. Vi kjente hveandre fra før. Og så får man avvisningen etterpå : "Dette går bare ikke"

Men dere avtalte ons? Eller trodde du at du var på date også ble du dumpet etterpå?

Skrevet

Det går ikke an? Det er helt selvmotsigende det du spør om. En onenight ER ; en gang og så ferdig, det ligger jo i ordet? 

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, vi hadde hatt kontakt noe uker. Skulle møtes for første gang. Var ikke planlagt som en ONS, men det ble sex på mitt initiativ faktisk. Det var en utrolig deilig natt. Føltes som å være med en kjæreste. Så du kan tro jeg ble litt forundret da han ghostet meg etterpå. 

Helt greit hvis han bare var ute etter sex. Men det kjipe er når man ikke vet hvorfor, og lurer på om man gjorde noe feil eller han ikke likte kroppen min eller noe…

Anonymkode: 47dd9...1a7

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Ja, vi hadde hatt kontakt noe uker. Skulle møtes for første gang. Var ikke planlagt som en ONS, men det ble sex på mitt initiativ faktisk. Det var en utrolig deilig natt. Føltes som å være med en kjæreste. Så du kan tro jeg ble litt forundret da han ghostet meg etterpå. 

Helt greit hvis han bare var ute etter sex. Men det kjipe er når man ikke vet hvorfor, og lurer på om man gjorde noe feil eller han ikke likte kroppen min eller noe…

Anonymkode: 47dd9...1a7

Takk for historien din. Vi hadde heller ikke planlagt en ONS på forhånd, men det ble jo det da han ignorerte meg for så å skrive: dette går bare ikke. Han sa at han ønsket et seriøst forhold men lot det skli ut i: møtes å ha sex på dagtid eller visse klokkeslett fordi han var så opptatt med mye å gjøre. 

Ja den følelsen. Den er bare grusom etterpå. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Takk for historien din. Vi hadde heller ikke planlagt en ONS på forhånd, men det ble jo det da han ignorerte meg for så å skrive: dette går bare ikke. Han sa at han ønsket et seriøst forhold men lot det skli ut i: møtes å ha sex på dagtid eller visse klokkeslett fordi han var så opptatt med mye å gjøre. 

Ja den følelsen. Den er bare grusom etterpå. 

Så det var ikke en ons?

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. De har ønsket å bli kjærester. 

Anonymkode: 0d792...6e9

AnonymBruker
Skrevet

Jada. Han dumpet meg. Jeg ble realitetsorientert av vennene mine. For det første så er det lov å ombestemme seg. For det andre hadde han vansker og et vanskelig liv så det var ikke forholdsmateriale selv om sexen var hinsides.

Jeg var ikke der at jeg følte jeg var for rask med å takke ja til sex. Jeg er særdeles kresen og nøye med rett på sex situasjoner, og det er vel så ofte jeg som avslutter etter som han: nye sider dukker jo oftere opp når en ikke har tilbragt mye tid ilag.

Anonymkode: 7de5c...b1d

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke helt. Et ons er jo en natt. Hvis det er skikkelig bra skjønner jeg jo at du vil ha mer. 

Anonymkode: 37212...49a

Skrevet

Er ikke dette selve konseptet for ONS da?

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg har hatt to ONS i mitt liv. Han ene "dumpet" jeg. Med han andre var det tydelig at dette var en dårlig idé og ganske åpenbart at ingen av oss ville gjenta det. De jeg har vært interessert i har alltid vart lenger enn ett ligg.

Anonymkode: 928a6...70a

Skrevet

Men blir man egentlig dumpet hvis det aldri har vært snakk om noe mer enn sex?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså. Det ligger jo i ordet ONS at det er noe som skal skje èn gang. Ergo kan man ikke bli dumpet.

Anonymkode: e138d...dd6

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ville bare høre om andre har opplevd dette: ha sex med en fyr. Være for raskt med å takke ja til sex og deretter dumpet? Er jeg alene om slik opplevelse? Obs: det var røde flagg på forhånd. Men det gjorde noe med selvbilde og selvtilliten. 

Jeg skal ikke klandre deg.. det er bare så sårt å lese, at det ikke kommunisereres godt nok før sex..
Har du tenkt over hvor snill du er som sier ja til sex?
Du tar en risiko og stiller deg disponibel for sex.. du har ansvar med tanke på graviditet.. du vil at sexen skal være en deilig opplevelse.. kanskje også minnerikt.. Kanskje også høre at du er både vakker og deilig, for det gir deg maks selvtillit og godt selvbildet👏

Menn er generelt for dårlig til å vise vennlighet, takknemlighet og det med å ta ansvar. Å bli dumpet uten et ord, er svært skadelig, Det irriterer meg at de ikke ser det menneskelig gode du gjør.. de ser det ikke selv hvor ondt det er, før de blir dumpet på samme vis.. Jeg vil at du må tenke nytt.. det er ikke din feil som blir dumpet.. det er mennene som dumpet deg som har dårlig kvinnesyn. 
Og de fleste kvinner og menn har blitt dumpet både en eller flere ganger..

"Vi må ikke la de negative personene, ta livets nytelse fra deg"
Vær gjerrig.. la tålmodigheten bestemme om en mann er ute etter ONS. De takler ikke motstand og tålmodighet.
Positive menn ser verdien i deg, derfor blir takknemligheten og gjensynsgleden alltid stor, fordi du er så grunnleggende snill og god❣️ 

Endret av Bamseklemmer
Skriveleif..
  • Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...