AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Skrevet 14 timer siden Hei. Jeg snublet på tur med grisen min og landet på glass fra noe alkoholflaske. Jeg fikk glassbiter i den ene hånden min som er langt inn. Jeg har prøvd en liten stund nå både å stoppe blødningen og å plukke ut glassene med pinsett men jeg føler jeg bare river i vevet og får blødningen og smertene til å bli verre. Er dette slik man ringer legevakt for eller burde jeg bare prøve mer? Har noen og erfaring på hvordan jeg håndterer skaden best mulig? Skal jeg rense med et eller annet, eller legge trykk til tross for glassskårene? Jeg trenger virkelig noen tips😅 Anonymkode: 7eef7...ee1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Skrevet 14 timer siden Du skal ikke gjøre noe som helst. Du skal rett til legevakten siden glasset er langt inni. Anonymkode: 7e68e...483 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Skrevet 14 timer siden Du må til legen, ring nå ☺️ Lykke til! Anonymkode: 12050...929 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Skrevet 14 timer siden Dra på legevakta hvis du sliter med å få ut. Ikke sikkert du ser alt som kanskje har havnet under huden heller. Anonymkode: c01cc...fc7 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Skrevet 14 timer siden Legevakt. Mye mulig du må ha stivkrampesprøyte også. Anonymkode: 9b133...84d 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #6 Skrevet 12 timer siden Jeg har ingenting å tilføye angående skaden, men vil gjerne se bilde av grisen. Anonymkode: 3512a...6ca 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå