Gå til innhold

Hvor mange likes på Tinder?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet at det er individuelt og at mange menn liker "alt" de tror kan være aktuelt. Men ca hvor mange likes er vanlig å få på Tinder per dag? Tenker at jeg bør justere bilder og profil om jeg ligger for lavt?

Er 45 år, dame  og ca 100 likes per dag.

Anonymkode: da75b...b3b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var på Tinder fikk jeg mellom 400 og 500 til dagen. Jeg var da rundt 42. (kvinne). 

Anonymkode: 78feb...4fa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vet at det er individuelt og at mange menn liker "alt" de tror kan være aktuelt. Men ca hvor mange likes er vanlig å få på Tinder per dag? Tenker at jeg bør justere bilder og profil om jeg ligger for lavt?

Jeg tenker at det å gå gjennom 100 til dagen egentlig er mer enn nok, siden jeg fikk endel flere ble det egentlig bare slitsomt etterhvert, og mange som egentlig aldri ble vurdert pga mengden likes jeg måtte gå igjennom. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tenker at det å gå gjennom 100 til dagen egentlig er mer enn nok, siden jeg fikk endel flere ble det egentlig bare slitsomt etterhvert, og mange som egentlig aldri ble vurdert pga mengden likes jeg måtte gå igjennom. 

Ja, ser den, jeg rekker ikke de 100 heller. Bare tenkte at bilder og tekst kanskje ikke er helt bra om jeg får veldig få. Har med vilje unnlatt å legge til sexy bilder da, kun portrettbilder.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, ser den, jeg rekker ikke de 100 heller. Bare tenkte at bilder og tekst kanskje ikke er helt bra om jeg får veldig få. Har med vilje unnlatt å legge til sexy bilder da, kun portrettbilder.

Jeg tror ikke 100 er veldig få  som dame, det er det nok ganske vanlig. Og etterhvert så vil jo det begrense seg selv pga antall brukere på appen i ditt nærområde, om du ikke utvider søket ditt geografisk. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er hvor du bor som avgjør. Jo større by jo flere likes

Anonymkode: 2256f...958

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Er 48, mann, omtrent 5-10 likes per år.

Anonymkode: 52fb0...52a

Skrevet

Kvalitet over kvantitet er kanskje viktigere?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Av nysgjerrighet,  er dette folk du har likt først,  eller som har likt deg utenom? Husk, 3 av 4 brukere på Tinder er menn, så det er vanskeligere for dere.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Kan være du er laaaaaaaaangt bak i rekken profiler at damene ikke rekker å se din før de sier stopp på sveipingen. Kanskje Tinder prioriterer den som har mye aktivitet, så om man har en teig start fanges man langt bak? 

Anonymkode: 04b19...313

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tror ikke 100 er veldig få  som dame, det er det nok ganske vanlig. Og etterhvert så vil jo det begrense seg selv pga antall brukere på appen i ditt nærområde, om du ikke utvider søket ditt geografisk. 

Ja, har hatt profilen i 3 mnd nå, men hele Oslo området er med i geografisk inndeling da. Var litt fler før, og ekstremt mange første uka.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor høy er du?

Anonymkode: 2256f...958

AnonymBruker
Skrevet

130 liker på 3 uker her, og jeg er kvinne (30 år). Bor i en stor by. Men jeg kunne ikke brydd meg mindre🤣

Det er sikkert på grunn av bildene, fordi jeg har bare 2 selfies. Men jeg anser meg ikke som mindre attraktiv, fordi jeg opplever en del interesse av menn irl.

Anonymkode: 25feb...cbf

AnonymBruker
Skrevet

^ og jeg har ganske snevert geografisk område, typ 15 km.

AnonymBruker
Skrevet

Men ca hvor mange likes er vanlig å få på Tinder per dag?

Det er ingen konkurranse.

Anonymkode: b4d38...ab7

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har du hatt profilen? 

Anonymkode: 619ed...e1b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor lenge har du hatt profilen? 

Ah ser at du har svart. Men er antall likes så viktig? Alle de er jo ikke en match, drt viktigste er jo å matche med de rette mennene.

Skrevet

Når jeg hadde tinder så fikk jeg kanskje 50 likes om dagen eller noe sånt?

Hadde noen tusen med likes når jeg slettet hele appen:p 

Bor på en liten plass ganske langt unna en by.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Kan være du er laaaaaaaaangt bak i rekken profiler at damene ikke rekker å se din før de sier stopp på sveipingen. Kanskje Tinder prioriterer den som har mye aktivitet, så om man har en teig start fanges man langt bak? 

Anonymkode: 04b19...313

Tinders algoritmer prioriterer etter aktivitet. De som er lite aktiv faller enten langt bak i kortstokken, eller helt ut.

Jeg opplevde det med en person. I det tidsrommet vi møttes, så var han og se i kortstokken flere ganger. Så gikk det en laaang periode (14 dager), der jeg ikke fant han i det hele tatt. Trodde han hadde tatt en pause eller slettet kontoen.

Jeg fikk et tips fra Google Gemini om å sjekke "Utforsk", og en spesifikk interesse vi hadde til felles. Der dukket han opp. 

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri hatt Tinder og kommer aldri til å ha det. Det folk forteller om Tinder gjør meg bare enda mer sikker på at dette ikke er noe for meg. 

Anonymkode: fa2f0...59a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...