AnonymBruker Skrevet 11. august #1 Skrevet 11. august Hei, Hvor mange ganger har du hatt narkose i løpet av livet? Og i hvilken forbindelse var det? Anonymkode: a8fe5...505
AnonymBruker Skrevet 11. august #2 Skrevet 11. august 1 gang. Korrigering av livmorfremfall etter fødsel. Anonymkode: dac1d...cc0
AnonymBruker Skrevet 11. august #3 Skrevet 11. august 3. Ved hastesnitt, ved gastric sleeve og ved hysterektomi Anonymkode: cd40a...44c
Abra Skrevet 11. august #4 Skrevet 11. august (endret) 1 gang. Fjernet en kjempecelletumor fra kneet. Endret 11. august av Abra
Sinsiew Skrevet 11. august #5 Skrevet 11. august (endret) 2 ganger ved hasteoperasjon på grunn av sepsis etter fødsel 1 gang for å fjerne nyrestein 1 gang på grunn av komplikasjoner etter fjerning av nyrestein. 1 gang for å fjerne en del av leveren, også på grunn av alt som skjedde etter fødsel 1 gang på grunn av blødning etter leveroperasjon. 1 gang for å sy sammen magemuskler etter fødsel. 1 gang for å operere hånda 1 arrkorreksjon. 1 gang for å fjerne svulst i brystet. 1 gang for mandelfjerning 1 gang på grunn av styrtblødning etter mandeloperasjon. Så det har blitt en del ganger. Kan legge til at det er snakk om full narkose alle ganger, selv ved det som egentlig var mindre inngrep, slik som arrkorreksjon. Endret 11. august av Sinsiew 3
AnonymBruker Skrevet 11. august #6 Skrevet 11. august Ihvertfall 3 ganger. Og jeg blir så dårlig av narkosen. Mens andre reiser seg opp, og "jogger sprekt en tur hjemover", så kaster jeg opp i timesvis. Skikkelig dritt Katastrofe-keisersnitt, fjerne mandler, prolaps i ryggen Anonymkode: 80939...c06
AnonymBruker Skrevet 11. august #9 Skrevet 11. august Full narkose kun én gang ved mandeloperasjon. Ulike varianter av annen bedøvelse ved andre operasjoner og inngrep. Anonymkode: 6bfa9...79e
AnonymBruker Skrevet 11. august #10 Skrevet 11. august Mange ganger, de fleste i forbindelse med tannlegen Anonymkode: 153fa...374 1
Voksenstudent Skrevet 11. august #11 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mange ganger, de fleste i forbindelse med tannlegen Anonymkode: 153fa...374 Har du fått narkose hos tannlege i Norge?
AnonymBruker Skrevet 11. august #12 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mange ganger, de fleste i forbindelse med tannlegen Anonymkode: 153fa...374 Det samme har jeg. Tannlege i Norge. Anonymkode: 297e8...5fc
AnonymBruker Skrevet 11. august #13 Skrevet 11. august 4 ganger. Operert rygg og underliv. Jeg blir veldig dårlig av narkosen. Er slått ut i mange dager etterpå. Synes den er en større belastning enn operasjonssåret og smertene. Anonymkode: 28911...d9f
AnonymBruker Skrevet 11. august #14 Skrevet 11. august En eneste gang på nesten 60 år. Måtte operere skulderen etter en fallskade. *bank i bordet, har vært heldig og hatt god helse! Anonymkode: 9efd5...631
AnonymBruker Skrevet 11. august #15 Skrevet 11. august 4 ganger: En abort Et ks En Endometrieablasjon, dvs fjerning av slimhinnen i livmoren En fjerning av svulst og fiksing av nesevegg. Anonymkode: 3b99e...bfe
AnonymBruker Skrevet 11. august #16 Skrevet 11. august 2 ganger. En gang for at de skulle sette inn en stent i tykktarmen i håp om at det skulle skape en åpning. Neste gang var for å fjerne kreftsvulst på tykktarmen, men endte opp med at de måtte fjerne hele tykktarmen. Anonymkode: 0dd66...087 2
AnonymBruker Skrevet 11. august #17 Skrevet 11. august En gang så langt da jeg opererte kneet. Anonymkode: 89bd7...03b
AnonymBruker Skrevet 11. august #18 Skrevet 11. august 1 fjernet mandlet 2 fjernet polypper i livmor 3 knekt ankel satt inn plater og skruer 4 rette på ting i ankrl 5 gang utskrapning av rester av morkake etter fødsel 6 gang mage tarm sykdom 7 gang mage tarm sykdom 8 gang komplikasjoner etter mage tarm sykdom 9 fjernet livmor,eggledere og livmorhals Anonymkode: bb15f...540
Kniv & gaffel Skrevet 11. august #19 Skrevet 11. august Ganske mange, 11 ganger med full narkose og 4 ganger med spinalbedøvelse hvor jeg var delvis våken. Har en medfødt funksjonshemming som gjør at jeg innimellom trenger operasjoner. Siste gang var i 2023. 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #20 Skrevet 11. august Bare en gang. Jeg opererte kneet som tenåring. Anonymkode: 37196...4d4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå