AnonymBruker Skrevet 11. august #1 Skrevet 11. august Noen med erfaring? Lønnes pr. Oppdrag? Og hva ligger lønnen på? Ser dem lysere ut flere stillinger landet rundt, med ca fire oppdrag i året, men stillingsprosent er kun 2%, er det mulighet for flere tilsynsordninger for flere ulike barn? Hvor mange timer ca beregnes pr. Gang. Anonymkode: 41dfb...510
AnonymBruker Skrevet 12. august #2 Skrevet 12. august Det er litt ulikt fra kommune til kommune. Noen lønner for oppdrag, noen lønner time for time. Er ikke veldig godt betalt, rundt 270 kr i timen. Hvert oppdrag tar ca 4 timer, det er medregnet rapportskriving. Er sikkert mulig å være tilsynsfører til flere barn. Anonymkode: 0267e...98e
AnonymBruker Skrevet 17. august #3 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (På 12.8.2026 den 23.50): Det er litt ulikt fra kommune til kommune. Noen lønner for oppdrag, noen lønner time for time. Er ikke veldig godt betalt, rundt 270 kr i timen. Hvert oppdrag tar ca 4 timer, det er medregnet rapportskriving. Er sikkert mulig å være tilsynsfører til flere barn. Anonymkode: 0267e...98e Det var ikke så veldig godt betalt. Vet du noe om jobben som tilsynsfører ofte medfører konflikter og uro ift fosterforeldre? Eks hvis tilsynsfører observerer noe spesielt og rapporten tilsier at barnevernet bør se nærmere på saken.. Anonymkode: 41dfb...510
AnonymBruker Skrevet 23. august #4 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (På 17.8.2026 den 9.56): Det var ikke så veldig godt betalt. Vet du noe om jobben som tilsynsfører ofte medfører konflikter og uro ift fosterforeldre? Eks hvis tilsynsfører observerer noe spesielt og rapporten tilsier at barnevernet bør se nærmere på saken.. Anonymkode: 41dfb...510 Jeg var tilsynsfører når jeg var student og måtte i nemda for å vitne pga det jeg så og hørte. Anonymkode: 929db...0ae
AnonymBruker Skrevet 23. august #5 Skrevet 23. august Jeg var for ett barn. Hadde utbetalt ca 900kr 4 ganger i året. Synes ikke det er verdt d, kommer ikke til å ta flere oppdrag. Anonymkode: 98010...d7d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå