AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Skrevet 23 timer siden Jeg kom plutselig på at det er solformørkelse i morgen, og jeg har selvfølgelig glemt å kjøpe inn briller. Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt det i en fysisk butikk til en billig (eller iallefall ikke altfor dyr) pris? Anonymkode: 90fb1...ab0 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #2 Skrevet 22 timer siden clasern? Normal hørte jeg noen nevne... ? Anonymkode: 7cbeb...b81
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #3 Skrevet 22 timer siden Nå bare tipper jeg - men tenker at optikere kan selge dette? Om du bor i nærheten av en slik butikk. Du kan jo ringe dem og høre, så du ikke drar bomtur. Kos deg masse i morgen! 🥰 Anonymkode: 2f06f...85f
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #4 Skrevet 22 timer siden SOLFORMØRKELSESBRILLER - Ringo.no Anonymkode: 7cbeb...b81
Mei88 Skrevet 22 timer siden #5 Skrevet 22 timer siden Let i gammelt skrot å se om du har noen gamle film negativer liggende. Gjør samme nytta
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #6 Skrevet 20 timer siden Jeg har vært Oslo rundt i dag og alle er utsolgt. Optikere, lekebutikker, normal, jernia, clasern, bokhandlere, apotek. Alle steder jeg har tenkt kunne ha en nubbsjangs til å ha slikt inne men enten har de aldri hatt det eller så er det tomt. Anonymkode: c8e80...215
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #7 Skrevet 20 timer siden Mei88 skrev (2 timer siden): Let i gammelt skrot å se om du har noen gamle film negativer liggende. Gjør samme nytta Overhode ikke, dette er et direkte farlig råd. Du må seriøst ta grep å kildesjekke en slik uttalelse før du svarer på nett. Forhåpentligvis er folk som kan ha lest svaret ditt lure nok til å google selv om du ikke er det. Anonymkode: c8e80...215 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå