Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg skal studere videre og vurderer å påta meg jobb som tilkallingsvikar i bhg. Jeg har relativt høy ansiennitet.

Hvor i løpet får man vite hva lønnen er?
Hvirdqn er prosessen fra de trenger noen til man må møte opp? Kan man «velge og vrake» litt i bhg som har behov for vikarer?

Anonymkode: 94785...ee0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer vel også an på om du er utdannet eller ikke. Men det kan godt hende at hvis du faktisk har så høy ansiennitet at du har krav på timelønn i den øvre delen av skalaen, blir du nedprioritert. Jeg har søkt på deltids- og tilkallingsjobber i en bransje jeg har master i og god fagkunnskap i. Har ikke engang blitt innkalt til intervju, så lurer litt på om det er fordi jeg er for godt kvalifisert og da vil bli for dyr i drift.

Anonymkode: 53896...1c5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Det kommer vel også an på om du er utdannet eller ikke. Men det kan godt hende at hvis du faktisk har så høy ansiennitet at du har krav på timelønn i den øvre delen av skalaen, blir du nedprioritert. Jeg har søkt på deltids- og tilkallingsjobber i en bransje jeg har master i og god fagkunnskap i. Har ikke engang blitt innkalt til intervju, så lurer litt på om det er fordi jeg er for godt kvalifisert og da vil bli for dyr i drift.

Anonymkode: 53896...1c5

Ja, du er for dyr i drift. Du er rett og slett for godt kvalifisert. 

Anonymkode: 1688b...810

AnonymBruker
Skrevet

Har 11-12 års ansiennitet, er utdannet innen faget, samt videreutdanning. 

Anonymkode: 94785...ee0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...