AnonymBruker Skrevet i går, 05:26 #1 Skrevet i går, 05:26 Hvordan testes man for SIBO (small intestinal overgrowth) i Norge ? Hva kalles det å så fall fordi jeg merker at leger ikke vet noe om dette tror jeg har muligens sibo pga av alle problemene med magen min og refluks Anonymkode: ab131...d8c
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvordan testes man for SIBO (small intestinal overgrowth) i Norge ? Hva kalles det å så fall fordi jeg merker at leger ikke vet noe om dette tror jeg har muligens sibo pga av alle problemene med magen min og refluks Anonymkode: ab131...d8c Tror det finnes en test man kan kjøpe via lab1 hvertfall Anonymkode: 0e155...2f0
naom Skrevet 17 timer siden #3 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tror det finnes en test man kan kjøpe via lab1 hvertfall Anonymkode: 0e155...2f0 Vel jeg lurer på om vanlige leger kan teste pasienten? Kan fastlegen det
AnonymBruker Skrevet 49 minutter siden #4 Skrevet 49 minutter siden naom skrev (16 timer siden): Vel jeg lurer på om vanlige leger kan teste pasienten? Kan fastlegen det Ok, det kom ikke frem av spørsmålet ditt:) jeg svarte på hvor i Norge man kan få testet det Anonymkode: 0e155...2f0
Norli Skrevet 12 minutter siden #5 Skrevet 12 minutter siden (endret) Man kan kjøpe test på lab1.no For legehjelp (privat) før og/eller etter testing så er det for eksempel disse: greendoctors.no sibo brukes ikke det offentlige helsevesen Endret 11 minutter siden av Norli
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå