Gå til innhold

Handler utroskap om sex?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min mann sier det hele tiden når han får høre om noen som er utro.. Spesielt om damer at ; de er så glade i kuk de. 
Er det virkelig slik tenker dere menn? 

og dere som evt er utro, er det slik? Du får bare ikke nok kuk hjemme? 

Anonymkode: b25b4...08e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Min mann sier det hele tiden når han får høre om noen som er utro.. Spesielt om damer at ; de er så glade i kuk de. 

Jeg var utro. Det handlet om følelser. Ikke pikk. Så jeg forlot den som hadde mishandlet meg for en som faktisk elsket meg. 

Ble bra sex også. Men det var ikke sex som var utroskapen, men følelsene.

Men mange (hovedsaklig menn) er utro for å få sexen de mangler. 

Anonymkode: e78b2...36e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg var utro. Det handlet om følelser. Ikke pikk. Så jeg forlot den som hadde mishandlet meg for en som faktisk elsket meg. 

Ble bra sex også. Men det var ikke sex som var utroskapen, men følelsene.

Men mange (hovedsaklig menn) er utro for å få sexen de mangler. 

Anonymkode: e78b2...36e

Trist å lese.. men samtidig Jippi i mine tanker🤫
Altså jeg sier ikke jippi til utroskap, men som i ditt tilfelle: 
Det er ikke alltid den utroes feil, at utroskap skjer. Det kan komme av mangelfull oppmerksomhet og kjærlighet også, nektet nytelse, mangelfull forståelse, vold, eiersykdom, makt og undertrykkelse av en partner. Kvinner som menn, det finnes ingen unntak. Den som blir bedratt er ofte medskyldig i at utroskap skjer, de gjør ikke jobben sin som partner😉

Jeg har aldri vært utro, men har blitt bedratt..
Jeg hadde ikke tid til å gi nok oppmerksomhet og kjærlighet.. det ble min største gode erfaring og kjærlighetssorg💔

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jer er det nok mesten like manger årsaker som det er utroskapshistorier.

Å si at det kun er sex stemmer nok for noen, men selvsagt ikke for på langt nær alle.

Endret av Snok1
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mange grunner, men det som oftest er fellesnevneren er sex. 

Anonymkode: 04fdd...9a7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Relasjonsbygging, intime tanker og følelser handler jo ikke alltid om noe seksuelt men fører ofte til sex. 

Anonymkode: 41f12...a64

AnonymBruker
Skrevet

100% kun puling. Alt annet er uinteressant.

Anonymkode: 178a7...34e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Utro = dårlig moral!

Forhold kan være dårlig, kanskje har damen prøvd å ta det opp flere ganger , uten at det hjelper.

Hun blir veldig ensom og så kommer det en som gir henne ting hun savner i forholdet(forholdet hun har kjempet for i mange år, prøvd å ta opp,prøvd å snakke, prøvd å møte hverandre på savn,behov og følelser men de blir aldri møtt.. osv). 

Men det fins de som gir fanen og ikke har følelser og gjør det de vil.

Men de fleste i forhold, både menn og kvinner har moral. 

Fylla kan  ha skylda,men med god moral og total NO GO med utroskap så går det fint!

Anonymkode: 092b9...b41

AnonymBruker
Skrevet

Oppmerksomhet og avhengighet.

Min eksmann fikk aldri nok oppmerksomhet fra hverken meg eller andre damer, og måtte bare flørte med alle damer som gav han oppmerksomhet.

Vi hadde sex daglig, likevel bare måtte han flørte og pule andre.

Anonymkode: cd697...9b7

• Nyttig 2
Skrevet

K43 her. For meg var det nok både bekreftelser, spenning og behov for noe mer en hva partnere i forholdet klarte å gi😳 Jeg var vel nær notorisk når jeg var yngre og lagde masse trøbbel for meg selv uten at jeg egentlig skjønte hvorfor og jeg endte stadig i seksuelle settinger som for mange virket totalt ulogisk er jeg redd😳 Takk og lov traff jeg nåværende partner som faktisk likte den noe villere siden av meg og ting har jo roet seg selv om ikke alt er helt a4😳

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

For meg var det todelt. I starten var det fordi jeg fant kvinner jeg matchet bedre med seksuelt. Deretter fortsatte jeg mer på grunn av det som sannsynligvis var egoistisk validering.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Faktisk et veldig interessant spørsmål. Umiddelbart tenker man jo at det kun handler om sex, men jeg tipper svaret er mer nyansert enn det.

Jeg har aldri vært utro, men jeg savner noe i forholdet. Til nå har jeg tilfredsstilt det med uskyldig flørting. Selvsagt savner jeg sex også, men når du spør, så er det nok først og fremst spenning jeg savner. Å bli kjent med et nytt menneske. Har blitt kjent med flere utenfor forholdet og merker at det tilfredsstiller mye, men har aldri tatt det helt videre.

Veldig glad du spurte fordi spørsmålet var dypere enn man skulle tro.

Spørsmålet da er jo - hva gjør man om man savner spenning i forholdet? Kan man finne det i forholdet eller må man ut?

Anonymkode: 1dd43...a3d

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Nei bare enkle menn som tenker sånn.

Er nok vanligere at de ikke får nok emosjonellt påfyll hjemme. Mannen ser de ikke og kvinnene føler de er på feil sted i verden og blir ensom i forholdet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Oppmerksomhet og avhengighet.

Min eksmann fikk aldri nok oppmerksomhet fra hverken meg eller andre damer, og måtte bare flørte med alle damer som gav han oppmerksomhet.

Vi hadde sex daglig, likevel bare måtte han flørte og pule andre.

Anonymkode: cd697...9b7

100 %.

Plenty sex. Oppmerksomhetsavhengig - bekreftelsesbehov.

Anonymkode: 59120...a73

AnonymBruker
Skrevet

Tror det er ulike årsaker, og største skillet er vel mellom de som er notorisk utro og de som kanskje gjør det en gang, for førstnevnte så spiller det ikke så stor rolle hvem det er, bare det er noe nytt. De vil også oppsøke situasjonen aktivt. Og her spiller det vel ikke så stor rolle om personen får god sex hjemme.

Også har du de som er mildere notorisk utro, de som lett blir betatt og har vanskelig for å la sjansen gå fra seg. De oppsøker ikke situasjonen, men havner i situasjonen. Men her må kjemien stemme i forhold til førstnevnte kategori, for det må være så bra at det er "verdt" det. 

De som er notorisk utro, har vel et tenningsmønster som handler om at det å ha sex med nye partnere er det som gir spenningen.

De som er utro en gang, gjør det kanskje i fylla, eller at de blir veldig betatt av en person og klarer ikke å stå imot når anledningen byr seg med den personen som de er veldig bettatt av. 

Også har vi kanskje den gruppen som er utro for at de ikke får sex med partner, eller at sexen med partner ikke er tilfredstillende.

Anonymkode: 7a9b1...289

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...