Gå til innhold

Hvorfor jeg er så skeptisk til Tinder

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble sammen med min mann lenge før Tinder kom. Vi chattet, som en gjeng av ulike folk, på mIRC. Etterhvert chattet vi privat og han sendte meg et bilde av seg selv.

Min første tanke da jeg så bildet var: "Han ser ut som en utkaster, han kunne jeg aldri vært sammen med". Som betyr - hadde dette vært på Tinder, så hadde jeg sveipet ham bort med en gang.

Men vi pratet videre, etterhvert møttes vi. Og vi har nå vært et lykkelig par i over tyve år, nå også nylig gift.

Jeg er sjeleglad for at vi møttes før Tinder. Den du sveiper bort kan være din livs kjæreste. Eller ikke, selvsagt. Men det er en forferdelig app som gjør at du må dømme et menneske på sekunder. Noe du ikke kan. 

Anonymkode: f620e...b7d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ok

Anonymkode: b7bf9...174

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg singel, men savner den tiden det var litt mindre selfies i monitor og hvor alt handler om utseende og suksess. Alle er så uforskammet opptatt av å fremstå så perfekt.... forstå det den som kan! Har meldt meg mer og mer ut av dette samfunnet

Anonymkode: d6d8f...3d8

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg ble sammen med min mann lenge før Tinder kom. Vi chattet, som en gjeng av ulike folk, på mIRC. Etterhvert chattet vi privat og han sendte meg et bilde av seg selv.

Min første tanke da jeg så bildet var: "Han ser ut som en utkaster, han kunne jeg aldri vært sammen med". Som betyr - hadde dette vært på Tinder, så hadde jeg sveipet ham bort med en gang.

Men vi pratet videre, etterhvert møttes vi. Og vi har nå vært et lykkelig par i over tyve år, nå også nylig gift.

Jeg er sjeleglad for at vi møttes før Tinder. Den du sveiper bort kan være din livs kjæreste. Eller ikke, selvsagt. Men det er en forferdelig app som gjør at du må dømme et menneske på sekunder. Noe du ikke kan. 

Glad for at du fant den rette 👍 Dessverre for menn flest er det mennene på toppen som får den store majoriteten av oppmerksomheten.

Anonymkode: 647af...f9e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samme her. Jeg hadde nok stemplet min som en selvgod klyse, og altfor "dandy". Ikke sjanse for at jeg hadde sveipet riktig på ham. 

Dessuten vet jeg at jeg er elendig på å vurdere menn ut fra bilder. Det måtte i det minste vært video og en liten lydfil av at mannen prater, og selv da hadde jeg nok slitt med å vurdere menn. Jeg må treffe dem og prate med dem før jeg klarer å lese dem. 

Anonymkode: 26f0d...e75

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Glad for at du fant den rette 👍 Dessverre for menn flest er det mennene på toppen som får den store majoriteten av oppmerksomheten.

I det jeg traff min mann så var han deprimert og arbeidsledig.

TS

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

I det jeg traff min mann så var han deprimert og arbeidsledig.

TS

Ja jeg mener ikke deg når jeg snakker om majoriteten, bare hva som er trenden på datingapper.   

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja jeg mener ikke deg når jeg snakker om majoriteten, bare hva som er trenden på datingapper.   

Som er nøyaktig hvorfor man bør holde seg borte fra datingapper.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...