Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

M39 her.

Jeg har siden jeg var 32 visst at jeg ikke ønsker barn. Verken egne eller andres (selv om de er voksne). Er det andre her som opplever at å finne noen som deler dette synet er svært vanskelig? 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Han jeg likte ville ha barn. Jeg ville ikke.

Vi ble sammen 20 år senere. Men da hadde han fått barn med en annen. Jeg også, men det var aldri planen.

Det var fordi han ønsket barn jeg ikke ble sammen med han den gangen. 

Anonymkode: 41102...4ac

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg kjenner ganske mange som ikke har barn og aldri har ønsket seg det. det er ikke fryktelig uvanlig. men er veldig mange flere som ønsker seg barn, så statistisk sett er det mer sannsynlig å møte noen som ønsker seg barn.

Anonymkode: cfee8...4fc

Skrevet

Jeg føler de få matchene jeg får ikke leser ordentlig. De jeg ser har barn fra før sletter jeg uten unntak.

Skrevet
Gåtefull skrev (6 timer siden):

Jeg føler de få matchene jeg får ikke leser ordentlig. De jeg ser har barn fra før sletter jeg uten unntak.

Du er 39 år. Vet ikke om du er den typen mann som henger etter damer i tjueårene, men hvis du ser etter damer på egen alder, så vil de som har barn antagelig ha barn på 10-15 år. Det betyr at om ganske få år så drar disse ut for å ta utdanning.

Voksne barn kan jeg ikke skjønne skal være noen stor utfordring. De klarer seg i stor grad selv, og er på vei inn i voksenlivet med kjærester, jobber, og alt som følger med.

Tror du henger deg opp i barn som i at det er småbarn som du skal være reservepappa til, men ungdommene vil ha sin far i livet sitt, og du blir bare kjæresten/samboeren til moren deres.

Anonymkode: 0aee5...61b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...