AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:20 #1 Skrevet mandag kl. 20:20 hei! Vurderer sterkt å studere sosialt arbeid. Er det noen som har kjennskap til dette studie og hvordan det er? Og hvordan jobb mulighetene er? Anonymkode: 2333e...a59
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:25 #2 Skrevet mandag kl. 20:25 Jeg har studert det, men aldri jobbet som det da jeg tok mer utdannelse etterpå som ga en annen yrkedsvei. Sosinomstudiet var kjempebra, og jeg er veldig glad for at jeg tok det. Jeg lærte masse om mennesker, samfunn og meg selv, og det er kunnskap jeg bærer med meg inn i mange ulike situasjoner - både jobb og privat. Anonymkode: 20466...30f 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:36 #3 Skrevet mandag kl. 20:36 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): hei! Vurderer sterkt å studere sosialt arbeid. Er det noen som har kjennskap til dette studie og hvordan det er? Og hvordan jobb mulighetene er? Anonymkode: 2333e...a59 Jeg er sosionom med bachelor og master i sosialt arbeid i tillegg til flere videreutdanninger. Jobber på sykehus. På sykehus er det dessverre færre og færre sosionomstillinger og vi blir mindre og mindre viktige. Vet ikke hvordan det er i andre sektorer. Anonymkode: ea345...df5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå