Gå til innhold

Skitne tanker om annen mann

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et problem.. Er i et godt forhold. Vi har barn sammen.  Med årene har det blitt lite hygge i senga, for å si det slik.. Vi har forskjellige behov. Jeg vil gjerne ha noe hver dag samtidig som han klarer seg med en gang hver andre måned. Han er blitt lat å kjedelig. 

Jeg har så lyst til å føle på det begjæret igjen. Ha rykende het sex hvor vi begge nyter hverandre til det fulle. Skikkelig skitten og våt sex.. 

Nå har jeg møtt en som fikk det til å gå rundt for meg med bare blikket. Jeg så for meg at jeg kastet meg over han, råklina og han tok meg opp etter veggen. Har tenkt på han hver gang jeg koser meg alene siden. 

Hvordan bli kvitt disse tankene og følelsene? Føler meg utro i mitt eget hode. 

Anonymkode: d074f...a02

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen problem overhodet å bruke fantasien.

En ærlig prat med han om lyst og behov, og eventuelt foreslå at du får dekket dette behovet andre steder. Kanskje han skjerper seg, kanskje han blir sur, kanskje han sier ja. 

Seksuell frustrasjon vil tære dere fra hverandre over tid. Ikke la dette gå i årevis, ta det nå. 

Anonymkode: 2caec...d47

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ingen problem overhodet å bruke fantasien.

En ærlig prat med han om lyst og behov, og eventuelt foreslå at du får dekket dette behovet andre steder. Kanskje han skjerper seg, kanskje han blir sur, kanskje han sier ja. 

Seksuell frustrasjon vil tære dere fra hverandre over tid. Ikke la dette gå i årevis, ta det nå. 

Anonymkode: 2caec...d47

Takk. Umiddelbart når du skriver det så tenker jeg at jeg ikke har så lyst på han, innerst inne..

Vil tro han klikker om jeg tar opp noe sånt. 

Det har allerede gått flere år. Det som er trist, er at jeg opplever at andre menn finner meg attraktiv. Så har jeg en mann hjemme som ikke tar noe intiativ.. han sier at jeg er verdens deiligste å har verdens deiligste vagina, men hva hjelper det når han er så lat at han ikke gidder liksom 

Anonymkode: d074f...a02

Skrevet

Saken er altså at du tenner på ham, han tenner ikke på deg, og det er han som er lat?

Forstår jeg deg rett?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...