AnonymBruker Skrevet 10. august #1 Skrevet 10. august Jeg har et problem.. Er i et godt forhold. Vi har barn sammen. Med årene har det blitt lite hygge i senga, for å si det slik.. Vi har forskjellige behov. Jeg vil gjerne ha noe hver dag samtidig som han klarer seg med en gang hver andre måned. Han er blitt lat å kjedelig. Jeg har så lyst til å føle på det begjæret igjen. Ha rykende het sex hvor vi begge nyter hverandre til det fulle. Skikkelig skitten og våt sex.. Nå har jeg møtt en som fikk det til å gå rundt for meg med bare blikket. Jeg så for meg at jeg kastet meg over han, råklina og han tok meg opp etter veggen. Har tenkt på han hver gang jeg koser meg alene siden. Hvordan bli kvitt disse tankene og følelsene? Føler meg utro i mitt eget hode. Anonymkode: d074f...a02 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #2 Skrevet 10. august Ingen problem overhodet å bruke fantasien. En ærlig prat med han om lyst og behov, og eventuelt foreslå at du får dekket dette behovet andre steder. Kanskje han skjerper seg, kanskje han blir sur, kanskje han sier ja. Seksuell frustrasjon vil tære dere fra hverandre over tid. Ikke la dette gå i årevis, ta det nå. Anonymkode: 2caec...d47
AnonymBruker Skrevet 10. august #3 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ingen problem overhodet å bruke fantasien. En ærlig prat med han om lyst og behov, og eventuelt foreslå at du får dekket dette behovet andre steder. Kanskje han skjerper seg, kanskje han blir sur, kanskje han sier ja. Seksuell frustrasjon vil tære dere fra hverandre over tid. Ikke la dette gå i årevis, ta det nå. Anonymkode: 2caec...d47 Takk. Umiddelbart når du skriver det så tenker jeg at jeg ikke har så lyst på han, innerst inne.. Vil tro han klikker om jeg tar opp noe sånt. Det har allerede gått flere år. Det som er trist, er at jeg opplever at andre menn finner meg attraktiv. Så har jeg en mann hjemme som ikke tar noe intiativ.. han sier at jeg er verdens deiligste å har verdens deiligste vagina, men hva hjelper det når han er så lat at han ikke gidder liksom Anonymkode: d074f...a02 1
Snok1 Skrevet 10. august #4 Skrevet 10. august Saken er altså at du tenner på ham, han tenner ikke på deg, og det er han som er lat? Forstår jeg deg rett?
SurDiamant Skrevet 10. august #5 Skrevet 10. august Ikke føl at du trenger å bli kvitt de tankene. Det er ikke alltid bare å stikke, så enkelt er det ikke. Men fantasien din kan ingen nekte deg eller ta fra deg 😊 1
Bamseklemmer Skrevet 11. august #6 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det har allerede gått flere år. Det som er trist, er at jeg opplever at andre menn finner meg attraktiv. Så har jeg en mann hjemme som ikke tar noe intiativ.. han sier at jeg er verdens deiligste å har verdens deiligste vagina, men hva hjelper det når han er så lat at han ikke gidder liksom Anonymkode: d074f...a02 Dette må være toppen av latskap😄 Han er i tillegg verdens heldigste.. som har den deiligste dama, med den deiligste vaginaen på jord❣️ Jeg tror ikke dette er pga latskap.. Lite initiativ tror jeg kommer mest sannsynlig av lite sexlyst til å ha sex.. Det betyr ikke det samme, at mannen din ikke elsker deg. Så tror du kan puste lettet ut😉 Ulik sexlyst = Krøll i forholdet.. To mennesker med lav sexlyst, da er ikke sexlivet så viktig.. men vil fungere godt sammen i samlivet.. To mennesker med høy sexlyst, da er sexlivet viktig for at samlivet skal fungere.. Jeg tror du er enig? Det jeg ikke skjønner når han sier: "du er den deiligste dama, med ... osv" Hvorfor samarbeider han ikke med deg for, at du skal få mye mere nytelse? 🤔
AnonymBruker Skrevet 11. august #7 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (11 timer siden): Takk. Umiddelbart når du skriver det så tenker jeg at jeg ikke har så lyst på han, innerst inne.. Vil tro han klikker om jeg tar opp noe sånt. Det har allerede gått flere år. Det som er trist, er at jeg opplever at andre menn finner meg attraktiv. Så har jeg en mann hjemme som ikke tar noe intiativ.. han sier at jeg er verdens deiligste å har verdens deiligste vagina, men hva hjelper det når han er så lat at han ikke gidder liksom Anonymkode: d074f...a02 Jeg møtte en dame nesten som deg, hun var veldig frustrert, ingen sex på noen år. De hadde en avtale om åpent forhold, selv om jeg mistenker at det var noe han hadde sagt halvhjertet ja til i en diffus samtale. Kanskje han ikke trodde at hun kom til å agere på det. Det ble flere år med spennende, utforskende sex og vennskap, hun følte seg trygg, forstått og begjært. Hun klarte da også å bli i samboerskapet, hun var jo glad i ham ellers. Nå vet jeg ikke om du trenger en fast partner eller mer tilfeldige møter, det kan jo være litt vanskeligere å finne "en som meg" (ew corny), i vår situasjon ble vi godt kjent før det skjedde noe mer, og det var en fast, eksklusiv relasjon. Anonymkode: 2caec...d47
AnonymBruker Skrevet 11. august #8 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har et problem.. Er i et godt forhold. Vi har barn sammen. Med årene har det blitt lite hygge i senga, for å si det slik.. Vi har forskjellige behov. Jeg vil gjerne ha noe hver dag samtidig som han klarer seg med en gang hver andre måned. Han er blitt lat å kjedelig. Jeg har så lyst til å føle på det begjæret igjen. Ha rykende het sex hvor vi begge nyter hverandre til det fulle. Skikkelig skitten og våt sex.. Nå har jeg møtt en som fikk det til å gå rundt for meg med bare blikket. Jeg så for meg at jeg kastet meg over han, råklina og han tok meg opp etter veggen. Har tenkt på han hver gang jeg koser meg alene siden. Hvordan bli kvitt disse tankene og følelsene? Føler meg utro i mitt eget hode. Anonymkode: d074f...a02 Du er utro, avslutt forholdet ditt. Anonymkode: d470e...054 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #9 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg møtte en dame nesten som deg, hun var veldig frustrert, ingen sex på noen år. De hadde en avtale om åpent forhold, selv om jeg mistenker at det var noe han hadde sagt halvhjertet ja til i en diffus samtale. Kanskje han ikke trodde at hun kom til å agere på det. Det ble flere år med spennende, utforskende sex og vennskap, hun følte seg trygg, forstått og begjært. Hun klarte da også å bli i samboerskapet, hun var jo glad i ham ellers. Nå vet jeg ikke om du trenger en fast partner eller mer tilfeldige møter, det kan jo være litt vanskeligere å finne "en som meg" (ew corny), i vår situasjon ble vi godt kjent før det skjedde noe mer, og det var en fast, eksklusiv relasjon. Anonymkode: 2caec...d47 Så heldig hun var. Jeg endte faktisk opp med å spørre. Det ble ikke god stemning. Han var også fornærmet over at jeg bedriver selvhygge, det var han ikke klar over. Eh? Er det ok? Forvente at jeg skal leve i sølibat? Jeg trodde jo han forsto at jeg hygger meg alene. Alle gjør det? Anonymkode: d074f...a02
AnonymBruker Skrevet 11. august #10 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så heldig hun var. Jeg endte faktisk opp med å spørre. Det ble ikke god stemning. Han var også fornærmet over at jeg bedriver selvhygge, det var han ikke klar over. Eh? Er det ok? Forvente at jeg skal leve i sølibat? Jeg trodde jo han forsto at jeg hygger meg alene. Alle gjør det? Anonymkode: d074f...a02 Alle gjør det. Det er normalen, i alle fall, også når man er i faste forhold. Det er urimelig av han å forvente at du ikke bedriver selvhygge. Ang tankene dine om den andre mannen: det er lov å kose seg med tanken, så lenge man ikke handler på følelsene sine. Du må bare la det dø ut av seg selv. Ikke nekt deg selv å tenke på han, men ikke "mat" disse følelsene heller. Ikke oppsøk aktivt noe som holder tankene ved like, så vil de svinne hen av seg selv. Men det kan ta lang tid, altså. Anonymkode: 7c6b0...ba7
blasfeminist Skrevet 11. august #11 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Du er utro, avslutt forholdet ditt. Anonymkode: d470e...054 ?
AnonymBruker Skrevet 11. august #12 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Alle gjør det. Det er normalen, i alle fall, også når man er i faste forhold. Det er urimelig av han å forvente at du ikke bedriver selvhygge. Ang tankene dine om den andre mannen: det er lov å kose seg med tanken, så lenge man ikke handler på følelsene sine. Du må bare la det dø ut av seg selv. Ikke nekt deg selv å tenke på han, men ikke "mat" disse følelsene heller. Ikke oppsøk aktivt noe som holder tankene ved like, så vil de svinne hen av seg selv. Men det kan ta lang tid, altså. Anonymkode: 7c6b0...ba7 Som jeg tenkte.. nå er han sur hvertfall. Forslaget var ikke godt mottatt 🙈 sa til og med at han kan gjøre det samme. Ja skal la det ligge.. blææh Anonymkode: d074f...a02
Djentlemannen Skrevet 11. august #13 Skrevet 11. august (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Som jeg tenkte.. nå er han sur hvertfall. Forslaget var ikke godt mottatt 🙈 sa til og med at han kan gjøre det samme. Ja skal la det ligge.. blææh Anonymkode: d074f...a02 Litt avhengig av hvordan det tas opp, og hvordan forholdet deres egentlig er, mener jeg at dette er viktig å snakke mer om. Det er ikke et problem som forsvinner, spesielt ikke hvis du nå har nevnt det. Jeg blir skeptisk når du sier han reagerer negativt på onani, som må være den beste løsningen for *han*, men ikke deg. Jeg blir også skeptisk av en mann som virker uinteressert/ avvisende/ sur på partneren sin som tar opp et viktig tema. Temaet er jo ridd til døde her inne; konklusjonen er normalt at han har mistet interessen for deg, eller har fått en helt normal kjemisk endring i kroppen, som gir lavere libido. En god partner ville undersøkt dette hvis det var i forholdets beste interesse. I aller verste fall er han bare lat... Kjernen i problemet er; er du pliktig å gå sexløs hvis han får velge? Jeg synes ikke det, det henger sammen med mitt syn på sex og begjær i et parforhold som en kompleks funksjon med intimitet, forståelse, bekreftelse, dyp kjærlighet og flere nyanser enn "jaja vi får ta en plikttango når det har gått litt for lang tid, så kanskje hen holder fred ei uke eller to". Det er dystert, og lunta brenner. edit: fanken den ble ikke anonym. Jaja, jeg står for det. Endret 11. august av Djentlemannen
AnonymBruker Skrevet 11. august #14 Skrevet 11. august Han har sikkert vært godt fornøyd i forholdet og klarer ikke å sette seg inn i din situasjon der du er frustrert over manglende sexliv. Kona mi kunne rett og slett ikke forstå at jeg var så lei at jeg ville avslutte om ikke vi fikk fart på blant annet sexlivet. For hun hadde det jo helt greit. Sex når hun ville, altså nesten aldri og en som gjorde det meste i og rundt huset. Tenker parterapi kan hjelpe om det ikke er gått for langt, men ofte gjør man det for sent. Anonymkode: 974cf...da8
AnonymBruker Skrevet 11. august #15 Skrevet 11. august Djentlemannen skrev (49 minutter siden): Litt avhengig av hvordan det tas opp, og hvordan forholdet deres egentlig er, mener jeg at dette er viktig å snakke mer om. Det er ikke et problem som forsvinner, spesielt ikke hvis du nå har nevnt det. Jeg blir skeptisk når du sier han reagerer negativt på onani, som må være den beste løsningen for *han*, men ikke deg. Jeg blir også skeptisk av en mann som virker uinteressert/ avvisende/ sur på partneren sin som tar opp et viktig tema. Temaet er jo ridd til døde her inne; konklusjonen er normalt at han har mistet interessen for deg, eller har fått en helt normal kjemisk endring i kroppen, som gir lavere libido. En god partner ville undersøkt dette hvis det var i forholdets beste interesse. I aller verste fall er han bare lat... Kjernen i problemet er; er du pliktig å gå sexløs hvis han får velge? Jeg synes ikke det, det henger sammen med mitt syn på sex og begjær i et parforhold som en kompleks funksjon med intimitet, forståelse, bekreftelse, dyp kjærlighet og flere nyanser enn "jaja vi får ta en plikttango når det har gått litt for lang tid, så kanskje hen holder fred ei uke eller to". Det er dystert, og lunta brenner. edit: fanken den ble ikke anonym. Jaja, jeg står for det. Jeg vet at han ikke har mistet interessen for meg. Flere ulike årsaker: 1. Jeg er attraktiv, tynn og trent, holder meg i form. Har ingen skavanker etter fødsel av barna mine heller. Magen ser ut som den gjorde da jeg var 16år og musa er like stram. 2. Han tenner på meg, i den forstand at han får en stiv en hver gang jeg går naken rundt i huset, som stortsett er hver dag. Han klår og stirrer. 3. Han er groteskt lat. Han ligger på sofa hele dagen utenom jobb og gidder såvidt røre på skinka. 4. Han viser meg ståpikken sin og sier han tenker på meg. 5. Han sender meg dirty tekstmeldinger i løpet av jobbdagen og sier han vil ha meg ikveld. Deretter gidder han ikke. Han pakker den ned igjen..Det virker som han oppriktig ikke har overskudd til sex. Men jeg er forsåvidt enig i det du skriver. Det er jo ikke fruktbart i lengden. Jeg som er ganske pliktoppfyllende og ansvarlig, tenker «skumle» tanker og nærmest er på nippet til å bedrive hor. Det sier litt Anonymkode: d074f...a02
AnonymBruker Skrevet 11. august #16 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Han har sikkert vært godt fornøyd i forholdet og klarer ikke å sette seg inn i din situasjon der du er frustrert over manglende sexliv. Kona mi kunne rett og slett ikke forstå at jeg var så lei at jeg ville avslutte om ikke vi fikk fart på blant annet sexlivet. For hun hadde det jo helt greit. Sex når hun ville, altså nesten aldri og en som gjorde det meste i og rundt huset. Tenker parterapi kan hjelpe om det ikke er gått for langt, men ofte gjør man det for sent. Anonymkode: 974cf...da8 Endret det seg for deg? Anonymkode: d074f...a02
AnonymBruker Skrevet 11. august #17 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Endret det seg for deg? Anonymkode: d074f...a02 Vi var nok litt for sent ute, så om det ikke skjer et mirakel går det neppe bra. Ble bedre i starten, men nå begynner det å nærme seg hvordan det var før parterapi. Hadde håp en stund, men føler meg ganske så skuffet etter en ferie og tid etter ferie som ikke har vært bra. Anonymkode: 974cf...da8
Hxndyman Skrevet 11. august #18 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hvordan bli kvitt disse tankene og følelsene? Føler meg utro i mitt eget hode. Mennesket er ikke skapt for å være monogame. Ta praten med mannen du og se om dere finner en løsning sammen før frustrasjonen tærer forholdet istykker. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå