AnonymBruker Skrevet 10. august #1 Skrevet 10. august Jeg har lurt på om jeg skal begynne på Wegovy. Jeg har gått ned 15 kilo, men nå står vekta stille og har gjort det i 1 år. Jeg trenger hjelp til å gå ned 10 kilo til. Men det er dyrt. Ei venninne sa at man kan spare penger ved å klikke seg frem til riktig dose og ha har man ei sprøyte lengere. Er det sånn? Kan noen forklare skikkelig hvordan dette fungerer? Anonymkode: 0dced...b9b
AnonymBruker Skrevet 11. august #2 Skrevet 11. august Jeg klikker doser og har en penn i 10 uker. Dvs ca 175,- i uka koster det meg. Man klikker vel ikke i opptrappingsfasen, så dette er etter du har funnet en dose som er passelig for deg. Anonymkode: 09859...5ae
AnonymBruker Skrevet 11. august #3 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg klikker doser og har en penn i 10 uker. Dvs ca 175,- i uka koster det meg. Man klikker vel ikke i opptrappingsfasen, så dette er etter du har funnet en dose som er passelig for deg. Anonymkode: 09859...5ae Det er mange som teller klikk fra starten av . Hvor har du fått det fra? Anonymkode: 70a75...8ac
AnonymBruker Skrevet 11. august #4 Skrevet 11. august Man bruker da ikke opp igjen nåler! Ingen som nevnte at det gjøres. Det sier seg selv at man kjøper ekstra spisser…. Anonymkode: 09859...5ae
Mezzosoprena Skrevet 11. august #5 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg har lurt på om jeg skal begynne på Wegovy. Jeg har gått ned 15 kilo, men nå står vekta stille og har gjort det i 1 år. Jeg trenger hjelp til å gå ned 10 kilo til. Men det er dyrt. Ei venninne sa at man kan spare penger ved å klikke seg frem til riktig dose og ha har man ei sprøyte lengere. Er det sånn? Kan noen forklare skikkelig hvordan dette fungerer? Anonymkode: 0dced...b9b Spørsmålet er vel om du får utskrevet resept da, BMI'en din er sikkert ikke over kravet hvis du "bare" mangler 10 kg?
AnonymBruker Skrevet 11. august #6 Skrevet 11. august Mezzosoprena skrev (2 timer siden): Spørsmålet er vel om du får utskrevet resept da, BMI'en din er sikkert ikke over kravet hvis du "bare" mangler 10 kg? Kommer ann på legen. Så vidt jeg vet er det ingen BMI-krav. Bare å google hvilken privat lege som lettest gir det ut, og gå til den personen. Anonymkode: 726fc...f4c
Mezzosoprena Skrevet 11. august #7 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Kommer ann på legen. Så vidt jeg vet er det ingen BMI-krav. Bare å google hvilken privat lege som lettest gir det ut, og gå til den personen. Anonymkode: 726fc...f4c Det finnes BMI-krav for godkjent bruk av Wegovy jo, men legen kan selvfølgelig skrive det ut off label. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå