Gå til innhold

Hvordan pynter dere inne til høsten?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger inspirasjon.

Anonymkode: 2775c...785

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høstløv farger på puter,duker, servietter og lys. Tar inn kongler og tørka løv og henger opp lyslenker. 

Anonymkode: 3b64d...8f5

Skrevet (endret)

Pynter ikke til høsten, men hvis jeg kjøper blomster, så kan det hende at jeg glimter til og går for mer høstfarger. Synes det er en uting å forbuke en masse for å tilpasse boligen til de fire årstidene og alle andre markeringer gjennom året. Jul og 17. mai, og til dels påske, er det eneste jeg har pynt til. Til Halloween kjører vi et par gresskar og pyntegresskar, men da er halloween-gresskarene mat også. 

Endret av Stjertmeis
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Mørk blått, gult og oransj 💙💛🧡💙Solsikker 🌻

Anonymkode: 8ce7d...10e

Skrevet

Jeg pynter bare til jul og påske.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er kjempe inspirert av nostalgi fra jeg var yngre i år. Duse line rom, med søte lys lenker, gode pledd. Brukt og hvit en del. Nå var det mange lyse farger hos meg på den tiden å vet ikke om jeg bryr meg like mye om det? 

Ting jeg også har. Har noen sånne gresskar pynte gjenstander, bruker blå pynteputer, for var et år jeg var inspirert av flaur i Harry Potter jeg vet, rart. 

Men hos meg bruker jeg å bli inspirert av litt sånne ting. Basic bitch trenden. Når noen sier de har en fall haul på YouTube. Sånne typiske ting?

Anonymkode: 26623...71f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er kjempe inspirert av nostalgi fra jeg var yngre i år. Duse line rom, med søte lys lenker, gode pledd. Brukt og hvit en del. Nå var det mange lyse farger hos meg på den tiden å vet ikke om jeg bryr meg like mye om det? 

Ting jeg også har. Har noen sånne gresskar pynte gjenstander, bruker blå pynteputer, for var et år jeg var inspirert av flaur i Harry Potter jeg vet, rart. 

Men hos meg bruker jeg å bli inspirert av litt sånne ting. Basic bitch trenden. Når noen sier de har en fall haul på YouTube. Sånne typiske ting?

Lune*

Brunt og hvit*

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det en stund til høsten ennå da, syns jeg! Men først og fremst tenker jeg på belysningen, flere små lamper, lyslenker og stearinlys når det blir mørkt på kveldene. Også pledd, puter og sånt.

Anonymkode: 9094e...c7f

AnonymBruker
Skrevet

Pynter ikke. Er minimalistisk og liker ikke dill og dall (ja, jeg er kvinne). 

Anonymkode: 7f760...209

• Liker 2
Skrevet

Jeg gjør det enkelt. Har noen nydelige lysholdere med høstmotiv, har lys i dem.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har en eske med "høstddekor". Er egentlig helt vanlige ting som man har til vanlig, men passer fint hjemme for å skape det lunere. Varmere tepper, blomsterpotte på pidestall i mørk farge, noen keramikk gresskar og sopper fra rusta.. så pakker jeg vekk sommerpynten.

Anonymkode: d045d...e20

AnonymBruker
Skrevet

Skifter fargene på knappene på tastaturet mitt til oransj.

Anonymkode: 1cc29...a60

AnonymBruker
Skrevet

Pynter til nød kun til jul, ikke gjort det heller de siste 2 årene 🙈

Anonymkode: 65cf3...a71

Skrevet

Kjøper inn fargede lys, bytter putetrekk fra pastell til rustfarget, brunt, grønt osv. Har en stor høstfarget vase jeg tar fram. Noen ganger pynter jeg med rognebærkvister 😊 Det er vel egentlig det hele, men blir en litt annen stemning, har allerede begynt med telys og stearinlys, og det er veldig koselig 😊

AnonymBruker
Skrevet

…pynte til høsten? 

Anonymkode: d81d8...efb

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...