AnonymBruker Skrevet 10. august #1 Skrevet 10. august Tenk hvor enkelt livet hadde vært for mange, dersom Staten hadde en oversikt over hvem som savner noen å pule med, om de liker stor kuk eller liten, om de tenner på store eller små bryster, glattbarbert eller ikke. Hadde vært enkelt. Anonymkode: faacb...6ac
aksase Skrevet 10. august #3 Skrevet 10. august Er det ikke den oversikten man finner på Tinder og andre datingapper? 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #4 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tenk hvor enkelt livet hadde vært for mange, dersom Staten hadde en oversikt over hvem som savner noen å pule med, om de liker stor kuk eller liten, om de tenner på store eller små bryster, glattbarbert eller ikke. Hadde vært enkelt. Anonymkode: faacb...6ac Det måtte i såfall ha vært helt andre parametre registrert, for kukstørrelse er helt irrelevant for meg. Frisyre også. Men de parametrene som er viktig for meg, er vanskelig å ha en avkryssingsboks for, i allefall hvis det skal være selvregistrering. F.eks humor. "Har du humor: ja/nei." eller "Lukter du passelig maskulint? Ja/nei" "Er du en gentleman: ja/nei" Og så hadde det vel uansett blitt slik som i apper og i datingmarkedet ellers: mennene har ingen krav, de liker alt og alle, så lenge de får pult. Alle aldre, alle puppestørrelser, tenner på alt, alt er greit så lenge hun er villig. Kvinner ville hatt alt for mange krav, for de er egentlig ikke ute etter å bare pule. Anonymkode: af58b...61f 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #5 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det måtte i såfall ha vært helt andre parametre registrert, for kukstørrelse er helt irrelevant for meg. Frisyre også. Men de parametrene som er viktig for meg, er vanskelig å ha en avkryssingsboks for, i allefall hvis det skal være selvregistrering. F.eks humor. "Har du humor: ja/nei." eller "Lukter du passelig maskulint? Ja/nei" "Er du en gentleman: ja/nei" Og så hadde det vel uansett blitt slik som i apper og i datingmarkedet ellers: mennene har ingen krav, de liker alt og alle, så lenge de får pult. Alle aldre, alle puppestørrelser, tenner på alt, alt er greit så lenge hun er villig. Kvinner ville hatt alt for mange krav, for de er egentlig ikke ute etter å bare pule. Anonymkode: af58b...61f Men det er da ikke sant. I så fall må det jo være en god del kvinner som har seg med hva som helst også. Det vet vi egentlig at det er, bare se hvor mange som oppsøker nattklubber for å bli full og gå hjem med en de ikke vet fornavnet på. Anonymkode: 54844...418
AnonymBruker Skrevet 10. august #6 Skrevet 10. august Alle menn: En hvilken som helst dame, uansett alder, vekt, høyde og utseende. Alle kvinner: 35 år gammel mann, 187 høy, 110 kg, mørk, høy selvtillit, brede skuldre, store hender og underarmer. Handy, maskulin. Anonymkode: 2b835...e40 1
Christina82 Skrevet 11. august #7 Skrevet 11. august Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Som bruker av Kvinneguiden gjelder følgende bruksvilkår * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Fremhevede innlegg