Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2002 #1 Del Skrevet 29. november 2002 Hei, jeg trenger tips/forslag på dessert til Julaften!! Karamell-pudding har vi alltid hos "svigers", i år vil vi gjerne ha noe annet. Hva pleier dere å ha? Hilsen meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 29. november 2002 #2 Del Skrevet 29. november 2002 Riskrem, multekrem, is... har litt av hvert vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juli-79 Skrevet 3. desember 2002 #3 Del Skrevet 3. desember 2002 Riskrem MÅ jeg ha på julaften. Ellers karamellpudding... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnie Skrevet 3. desember 2002 #4 Del Skrevet 3. desember 2002 MANDELKJERNEPUDDING MED RØD SAUS!!!!! *slurp slurp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 3. desember 2002 #5 Del Skrevet 3. desember 2002 Vi har riskrem med multer. Vet ikke hva svigers har, men det finner jeg vel ut neste år tenker jeg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 3. desember 2002 #6 Del Skrevet 3. desember 2002 Nam multekrem.. *fantasere* Vi har ikke dessert vi.. Alle er for mette til det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2002 #7 Del Skrevet 3. desember 2002 Multekrem....nam nam. Også Vanliljeis med varme multer er ikke å forakte. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Dings Skrevet 4. desember 2002 #8 Del Skrevet 4. desember 2002 Riskrem! Og da mener jeg IKKE den ferdiglagde fra Tine, altså! Blir ikke jul uten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 4. desember 2002 #9 Del Skrevet 4. desember 2002 Ingen Jul uten riskrem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 4. desember 2002 #10 Del Skrevet 4. desember 2002 Multekrem er "eneste rette" for meg.... men hos svigers er det riskrem - og jeg tier og spiser det også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2002 #11 Del Skrevet 4. desember 2002 i år blir det iskake med min hjemmelagde multelikør servert til. er ikke avhengig av noen spesiell dessert til jul, er dessuten altfor mett etter julemiddagen. desserten tar vi litt utpå kvelden. *ravna* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 5. desember 2002 #12 Del Skrevet 5. desember 2002 Hos oss blir det enten karamellpudding eller is med varme bjørnebær eller hjemmelaget karamellsaus (kunne nesten spist den alene .... :D ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 5. desember 2002 #13 Del Skrevet 5. desember 2002 Sjokoladepudding og vaniljesaus skal vi ha. så enkelt, og så godt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melis Skrevet 5. desember 2002 #14 Del Skrevet 5. desember 2002 Vi bruker å ha en frisk og deilig fruktsalat med vaniljekrem, hakkede nøtter og krumkaker ved siden av. Forfriskende etter en krafig og salt middag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 8. desember 2002 #15 Del Skrevet 8. desember 2002 Hos oss blir det enten karamellpudding eller is med varme bjørnebær eller hjemmelaget karamellsaus (kunne nesten spist den alene .... :D ) Hjemmelaget karamellsaus med is høres kjempegodt ut! Kanskje du har en oppskrift og dele med oss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 8. desember 2002 #16 Del Skrevet 8. desember 2002 Riskrem her:) liker det ikke noe særlig egentlig, men må jo ha litt. Ikke vil jeg ha mandelen heller, liker ikke marsipan ...sære lille madison... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå