Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hvilken farge passer på sofa og puff når vegger er hvite, kjøkken hvitt med grå benkeplate, grå gardiner, eike gulv, store vindusflater. Ønsker varme farger, heller lyst enn mørkt, slik det fremstår større.

ser for meg varmere farger i f.eks. puter, bilder, sofabord, lysere teppe, 

IMG_1845.jpeg

Endret av Sjokomann
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du ønsker mer varme ville jeg droppet grå gardiner i stua. Grått og hvitt sammen kan fort gi en steril følelse. 

Er du sikker på at du ikke ønsker male noen av de hvite veggene? Trenger ikke være mørkt, men en lys beige, grønn eller blå som jo passer eikegulvet ditt.

Du kan gå for en lysere beige sofa, og ha brune og okergule eller mer rustbrune puter/pledd om du vil ha inn varme. 

Men grå gardiner kjøler det hele ned. 

Vet du hvilken type hvit du har på veggen? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skift farge på gardinene

Anonymkode: 796c8...ba3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Ja, men tror ikke jeg vil male.

Skal jeg gå for den lyseste fargen av de to da? Og friske opp med puter / bilder i mørkere beige / brun.
Teppe kan jeg også velge lyst, men med små hint av grått og brunt i (ser Bohus har et slikt ullteppe). Da tror jeg grå gardiner kan være stilfullt også på et vis. 

IMG_1817.jpeg

Endret av Sjokomann
AnonymBruker
Skrevet

Ser jeg okergul nederst i bunken der? I et så nøytralt interiør kan det bli veldig lunt og fint med en farge på sofaen. Du får liksom ikke samme effekten med noen puter og litt pynt.

A-pastel-green-kitchen-and-matching-wind

Anonymkode: bc0f0...efc

• Liker 1
Skrevet

En av disse 3 som kan passe?

IMG_1860.jpeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...