Sjokomann Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden (endret) Hvilken farge passer på sofa og puff når vegger er hvite, kjøkken hvitt med grå benkeplate, grå gardiner, eike gulv, store vindusflater. Ønsker varme farger, heller lyst enn mørkt, slik det fremstår større. ser for meg varmere farger i f.eks. puter, bilder, sofabord, lysere teppe, Endret 4 timer siden av Sjokomann
AprilLudgate Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Om du ønsker mer varme ville jeg droppet grå gardiner i stua. Grått og hvitt sammen kan fort gi en steril følelse. Er du sikker på at du ikke ønsker male noen av de hvite veggene? Trenger ikke være mørkt, men en lys beige, grønn eller blå som jo passer eikegulvet ditt. Du kan gå for en lysere beige sofa, og ha brune og okergule eller mer rustbrune puter/pledd om du vil ha inn varme. Men grå gardiner kjøler det hele ned. Vet du hvilken type hvit du har på veggen? 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Skift farge på gardinene Anonymkode: 796c8...ba3 1 1
Sjokomann Skrevet 4 timer siden Forfatter #4 Skrevet 4 timer siden (endret) Ja, men tror ikke jeg vil male. Skal jeg gå for den lyseste fargen av de to da? Og friske opp med puter / bilder i mørkere beige / brun. Teppe kan jeg også velge lyst, men med små hint av grått og brunt i (ser Bohus har et slikt ullteppe). Da tror jeg grå gardiner kan være stilfullt også på et vis. Endret 4 timer siden av Sjokomann
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden Ser jeg okergul nederst i bunken der? I et så nøytralt interiør kan det bli veldig lunt og fint med en farge på sofaen. Du får liksom ikke samme effekten med noen puter og litt pynt. Anonymkode: bc0f0...efc 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå