AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Jeg trives veldig godt med mye alenetid. Men har et dilemma, har det perfekt nå, men kanskje lager jeg det vanskelig for meg selv senere i livet. Har passert 40 for et par år siden. Jeg har 2 barn, på 10 og 12, som jeg cirka en tredjedel. Når de er her, så blir det jo i tillegg til at de er her, sosialt i forhold til et og annet familiebesøk (bestemor, onkel), ungenes fritidsinteresser og ungenes venner. Men når jeg er alene (2/3 av tiden), så har jeg omtrent null kontakt med folk. Noen telefonsamtaler med moren til ungene mine, og ungene. I tillegg til jobben, der snakker jeg vanlig med kollegaer, men står over alle sosiale deler og arrangementer. Dilemmaet består derfor i at jeg synes det er perfekt nå, men jeg ser jo at den dagen ungene blir voksne, så kommer jeg ikke til å ha kontakt med noen som helst. En liten del av meg tenker at grunnen til at jeg er så fornøyd nå, er at jeg har mye alenetid, og akkurat passe mengde kontakt med andre. Den mengden går jo over til ingen kontakt for uten mine barn om noen år. Så spørsmålet blir: dere som liker dere alene, kan det bli for mye av det? Anonymkode: 2dc5b...73f
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden M51 her. Alenetid får jeg aldri nok av. Singel med voksent barn. Anonymkode: 9580e...a18
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå