Flynn Skrevet 10. august #1 Skrevet 10. august Noen som kan anbefale en god løpevest? Trenger ikke plass til masse vann, men litt lommer til nøkler og mobil etc hadde vært fint.
AnonymBruker Skrevet 10. august #2 Skrevet 10. august Beste er å gå i en sportsbutikk med litt utvalg og ha på de ulike, ikke minst for å finne riktig størrelse. Jeg er fornøyd med salomon adv 5 som sitter som støpt på meg, men i en annen størrelse enn jeg trodde jeg skulle ha. Anonymkode: 841ee...125
AnonymBruker Skrevet 11. august #3 Skrevet 11. august Jeg har tre vester. Den første jeg kjøpte er den jeg ofte anbefaler til den bruk du skal ha, litt vann, mobil, nøkler osv. Det er en Endurance Boona fra sportoutlet. Har løpt flere løp og brukt min masse, lett og luftig. Relativt rimelig. Kjøpte annen kun forde jeg trengte mer plass. Da kjøpte jeg først en Ezinne vest også fra sportoutlet, som jeg også liker godt men pga at jeg er mellom størrelsene der så er den litt stor med lite klær under. Å jeg løper helst med lite/tynne klær. Den nyeste vesten min er en salomon adv skin 5 som er helt nydelig. Ingen bouncing eller bevegelse i vesten tross løping med fullstappet vest i nedoverbakker på fjellet. 5 liter volum men det merkes ikke pga stoffet er så stretchy å den sitter godt inntil uansett pakking. Anonymkode: 15c05...e68
AnonymBruker Skrevet 16. august #4 Skrevet 16. august Finnes det løpevester med skikkelig refleks? Eller må jeg på med en refleksvest utenpå mot høsten Anonymkode: 85833...201
AnonymBruker Skrevet 16. august #5 Skrevet 16. august Jeg har løpt med Endurance Bonna lenge. Rimelig og god! Den sitter fint, både over lite klær og mye klær. Jeg klipser på ekstra reflekser når jeg løper i mørket. Jeg savner litt en glidelås lomme eller en hempe for nøkler, men samtidig har jeg aldri opplevd at noe faller ut. Har kjøpt en Silva Strive 5 nå, da Bonna ikke er god nok om jeg må ha mer enn 6dl vann med meg. Den sitter fint på meg, har løpt ultra med den, og har mange lommer. Men synes den er mindre luftig enn Bonna. Anonymkode: d362f...493
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå