AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Skrevet 23 timer siden En mann jeg har møtt og jeg delte fantasier. Han sier han liker «wet (blank)». Hva betyr dette? Jeg spurte om det betydde alt av væsker fra kvinner, og det svarte han ja til. Jeg vet jo hva wet sex er. Men hva mener han med «blank»? og hvordan utfører man det…? Anonymkode: ce44f...e4c
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #2 Skrevet 21 timer siden Wetsex betyr urin. Hvis han la det åpent kan det bety at han vil vite hva du synes og/eller at han er åpen for alle varianter. Anonymkode: 19653...16b 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Skrevet 14 timer siden Ja, som sagt, jeg vet hva wet sex er. Det jeg ikke vet hva betyr, er når han legger til "blank". Anonymkode: ce44f...e4c
Plexi Skrevet 14 timer siden #4 Skrevet 14 timer siden Google gir ingen svar. Kanskje han sikter til squirting og ikke "golden shower"?
skeiv-ostepop Skrevet 14 timer siden #5 Skrevet 14 timer siden Spør han? Jeg føler på alle mulige måter at folk totalt har sluttet å kommunisere. Å ha en skriftlig dialog med noen, ikke forstå et enkelt ord i en setning, og så måtte gå på et forum og spørre anonymt hva den andre mente er så dysfunksjonelt at jeg klarer ikke helt å sette ord på det. 3 1
Snok1 Skrevet 14 timer siden #6 Skrevet 14 timer siden skeiv-ostepop skrev (10 minutter siden): Spør han? Dette er den åpenbare fasit. Den man skal kommunisere mest og best med om sex og intimitet er selvsagt ens egen sexpartner. Hvorfor snakker ikke folk sammen? 2
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #7 Skrevet 14 timer siden "wet (blank)" = "wet sex" kanskje? Anonymkode: be951...859
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #8 Skrevet 13 timer siden Bare han som vet. Han tør åpenbart ikke si det rett ut og bruker derfor "blank". Anonymkode: f70c6...e27
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #9 Skrevet 13 timer siden Plexi skrev (1 time siden): Google gir ingen svar. Kanskje han sikter til squirting og ikke "golden shower"? Jeg vet han liker squirting, det er inkludert i begrepet for det har jeg spurt om. skeiv-ostepop skrev (50 minutter siden): Spør han? Jeg føler på alle mulige måter at folk totalt har sluttet å kommunisere. Å ha en skriftlig dialog med noen, ikke forstå et enkelt ord i en setning, og så måtte gå på et forum og spørre anonymt hva den andre mente er så dysfunksjonelt at jeg klarer ikke helt å sette ord på det. Det er nok du som ikke har hele bildet av vår relasjon. Dette er ingen fremtidig kjærlighetspartner, kun en av flere sexpartnere som jeg møter flyktig og sjelden. Jeg tenkte rett og slett ikke på å spørre om det da vi både chattet om det og snakket om det. Akkurat nå er det litt unaturlig å ta opp dialogen. Derfor spør jeg her, når google ikke gir meg svar. Ingen dramatikk i det, jeg er svært god på kommunikasjon sånn ellers. Snok1 skrev (39 minutter siden): Dette er den åpenbare fasit. Den man skal kommunisere mest og best med om sex og intimitet er selvsagt ens egen sexpartner. Hvorfor snakker ikke folk sammen? Se svar over;-) AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Bare han som vet. Han tør åpenbart ikke si det rett ut og bruker derfor "blank". Anonymkode: f70c6...e27 Han tør å si det rett ut. Han liker tiss, squirting og andre væsker som kommer fra kvinner. Jeg har spurt rett ut hva han la i "wet". men glemte altså å spørre om hva han la i "blank". Jeg lurer altså på hvorfor han legger til "blank", og trodde kanskje det var noe flere visste, hvis det var et etablert begrep jeg ikke har hørt om. Ingen dramatikk og ingen dysfunksjon her. Anonymkode: ce44f...e4c
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #10 Skrevet 13 timer siden Ser for meg at han definerer at det ikke skal inneholde bæsj. Som en sånn, ikke misforstå, kun blanke væsker. men jeg bare gjetter. Anonymkode: ff77d...c86
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #11 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ser for meg at han definerer at det ikke skal inneholde bæsj. Som en sånn, ikke misforstå, kun blanke væsker. men jeg bare gjetter. Anonymkode: ff77d...c86 TS her, jeg har tenkt det samme. Anonymkode: ce44f...e4c
FrstadM1961 Skrevet 3 timer siden #12 Skrevet 3 timer siden Kan være at han liker wetsex som er godt forberedt med høyt inntak av væske og tømming før wetsex, sånn at urinen er klar/blank. Eneste forklaring jeg kan tenke meg bortsett fra squirting. Men det beste er nok å spørre ham direkte hva han mente med det 🙂 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå