AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Jeg har kjøpt meg et ganske stort, rundt bord, ø 140 cm- og ser nå masse problemer med det 🙄 1: Hverdagsduk: Hvor stor duk bør jeg kjøpe? Det er vanskelig å finne en duk større enn 180 cm. Er det noen som kan vise meg hvordan det da vil se ut? Eller blir det for knapt? 2: Teppe! Ønsker et rundt teppe, men vanskelig å finne. Ønsker det shal være deilig å sette bena ned på, men ikke koste skjorta (altså ikke over kr 7000,-)😬 Og tenker teppet bør være ca ø-260 cm.Hca tror dere? 3: Jeg har også kjøpt en innleggsplate. Hvilken duk blr jeg da gå for? 😅 Takker for alle erfaringer og svar fra dere interiør-damer 🥰 Anonymkode: 784ff...ce2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden En rund duk med Ø 180 vil henge 20 cm ned rundt det hele. Det er stort nok. Hvis du kjøper ileggsplate må du nesten ha rektangulær duk. Dukens lengde må rett og slett tilpasses til hvilke mål bordet får etter at ileggsplata er på plass. Når det gjelder teppe har jeg ingen konkrete tips, men jeg jeg er enig i at diameteren bør være 250-260 cm for å unngå at stolene havner på utsiden når man sitter ved bordet. Anonymkode: 56d86...fc4 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Hei, jeg har rundt bord. Men for at det ikke skulle bli for mye rundinger ble jeg anbefalt kvadratisk gulvteppe. Leter fortsatt etter det perfekte. Ville bare tipse deg. Anonymkode: 19db3...123 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hei, jeg har rundt bord. Men for at det ikke skulle bli for mye rundinger ble jeg anbefalt kvadratisk gulvteppe. Leter fortsatt etter det perfekte. Ville bare tipse deg. Anonymkode: 19db3...123 Takk for godt tips! Det er lettere med kvadratisk (eller rektangulert- om det er det du mener?! 😊) Men hvor stort teppe kvadratisk, tro? Ts Anonymkode: 784ff...ce2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå