Gå til innhold

Hvorfor holder du med laget ditt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg heier på laget fra byen jeg vokste opp i, selv om de er helt ubrukelige til tider(for eksempel de siste årene). Ikke ubrukelige i den forstand at de gjør det dårlig, men at spillerne oppfører seg som idioter og klubben stort sett har mistet sjarmen helt. Likevel har jeg holdt med dem siden jeg var liten, og jeg var til stede når de rykket opp i Eliteserien og sist de vant cup'en. Gode tider, gode tider.

I tillegg heier jeg selvsagt på klubbene jeg selv har spilt i, og litt på Rosenborg (hovedsaklig i CL-kampene i fjor, da) ettersom jeg bor i Trondheim.

Videoannonse
Annonse
Gjest meya84
Skrevet

hmm..hva slags klubb er det tru?

nå ble jeg nysgjerrig...VIF, Lillestrøm...?? neida ;)

Skrevet (endret)

Haha, VIF har da aldri hatt sjarm! Jeg mente ODD Grenland:)

Endring: Forresten, meya84, jeg så akkurat at du bor i Trondheim. Skal du på kampen på onsdag? Sist Odd var på Lerkendal vant RBK 6–0... Det var pinlig.

Endret av Chans
Gjest meya84
Skrevet

ja det skal jeg :hoppe:

Gleder meg, 16 mai å greier :) skal du?

Men odd har vært gode de siste rundene, har de ikke? Rbk sliter jo om dagen :forvirret:

Skrevet

Klart jeg skal! Det blir et bra vorspiel, lix. Jada, Odd har gjort det bra i det siste, de ligger på 3. plass, så vidt jeg vet. De har heldigvis mye bedre forsvar nå enn sist de møtte RBK!

Skrevet (endret)
Og ikke fordi de gjør det godt ;)

Ja, asså - kampen mot VIF var ganske bra, men denne siste mot Molde - den glemmer vi :ler:

Endret av Misty
Gjest meya84
Skrevet

:ironi: jøss, den her har rbk-flagg ;)

kult, jeg skal visst stå helt på enden der kjernen står denne gangen! bruker ikke det, men er med to andre.

Skrevet

Hehe, stas, jeg skal sannsynligvis stå på motsatt ende, der Odderane er, hvis jeg ikke får bedre billetter gjennom room-mate'n min. Jeg gleder meg, ass! Det ser ut til å bli en bra kamp.

Gjest meya84
Skrevet

:ironi::ironi::ironi::ironi::ironi::ironi:

Jepp, det kan bli konge! håper bare været snur..

hvordan er bortedraktene til odd forresten?

Skrevet

Bortedraktene er røde og veldig lekre! Ja, jeg håper det slutter å regne. Jeg synes faktisk det er litt småkaldt også... Vi har store planer om grilling og greier før kampen i morgen, så det hadde vært stas med sol!

Skrevet

Heier på Brann. Bor i Bergen og å heie på Brann ligger så og si i genene mine.

Skrevet

Haha, meya84, som du sikkert la merke til brukte Odd svarte, og ikke røde bortedrakter. Beklager, jeg var ikke helt oppdatert! Det ble i alle fall en ålreit kamp, og fint pilsevær:)

Gjest meya84
Skrevet
:sjenert: jo det blei da en grei kamp! men vi skulle vunnet med alle de sjansene på slutten :forvirret: men men. Så de hadde andre drakter ja, så blei overraska ;)
Skrevet

Haha, ja, en skulle tro dommeren ventet på et RBK-mål på slutten, heh. De hadde uflaks! Almenning Jarstein er sykt god, men var ikke i nærheten av et par av derom gikk rett over. RBK dominerte vel andre omgang, men jeg synes egentlig poengdeling var greit etter en sånn kamp.

Skrevet

Jeg elsker VIF!!!

Jeg kommer fra Oslo, fra Østkanten, spilte fotball på vålerenga selv en gang i min ungdom og.

Og vi pleide alltid og se på når gutta trente, der sto vi jentene og var mektig imponert av hvor flinke og kjekke de var.

Jeg gikk og på samme skole som Freddy Santos og, var forelska i han en periode og, hvem kunne motstå fotballtalentet hans og de nydelige krøllene.

Så vålerenga er det eneste laget for meg. Jeg har klart og få mannen min til og bli ihugga vålerenga fan og, selv om han er innbarka hedmarking.

Gjest meya84
Skrevet

Jøss, mener søskenbarnet mitt spilte på samme lag som Dos Santos da han var 13-14år! Men spilte for Skeid den gang....

Blei ikke noe proff av han gitt ;) men da vet du vel kanskje hvem han var..hm

Skrevet

Oi! Av ren nysgjerrighet sjekket jeg Odds hjemmesider, og det står faktisk der også at de bruker røde bortedrakter med svarte shortser... Pussig.

Gjest meya84
Skrevet

Du gir deg ikke ;)

hehe..det stemmer sikkert vettu :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...