AnonymBruker Skrevet i går, 13:40 #1 Skrevet i går, 13:40 Hvordan er det å jobbe på se sentralbordet i ett taxi selskap? Er det mange som ringer inn eller går alt gjennom apper nå? Anonymkode: b7b4d...831
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #2 Skrevet 18 timer siden Noen selskaper bruker app, andre har ikke. Mange, særlig eldre, bruker ikke apper uansett, men ringer. Mange ringer også for å spørre om hva en tur kommer til å koste. Det er til tider ganske hektisk, og man bør ha ganske god lokalkunnskap om det området taxi-selskapet dekker. Siden det ligger én stilling ute på nav nå, som passer beskrivelsen din veldig godt, kan jeg informere om at Lillehammer Taxi har app. Anonymkode: b4905...342
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Noen selskaper bruker app, andre har ikke. Mange, særlig eldre, bruker ikke apper uansett, men ringer. Mange ringer også for å spørre om hva en tur kommer til å koste. Det er til tider ganske hektisk, og man bør ha ganske god lokalkunnskap om det området taxi-selskapet dekker. Siden det ligger én stilling ute på nav nå, som passer beskrivelsen din veldig godt, kan jeg informere om at Lillehammer Taxi har app. Anonymkode: b4905...342 Takk for svar. Jeg leste den stillingen i Lillehammer. Jeg bor i en større by og en bekjent har spurt om jeg er interessert i en jobb på sentralbordet der han kjøre taxi Anonymkode: b7b4d...831
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå