Kryneren Skrevet 9. august #1 Skrevet 9. august Hva er det som plutselig kan gjøre deg kåt? Ikke planlagt sex, men sånn helt spontant? Et synsinntrykk annet sanseinntrykk eller et minne som dukker opp? Eller noe helt annet? 1
Gunstein123 Skrevet 9. august #2 Skrevet 9. august Kryneren skrev (2 minutter siden): Hva er det som plutselig kan gjøre deg kåt? Ikke planlagt sex, men sånn helt spontant? Et synsinntrykk annet sanseinntrykk eller et minne som dukker opp? Eller noe helt annet? Fyllasjuka. 3
Kryneren Skrevet 9. august Forfatter #3 Skrevet 9. august Gunstein123 skrev (1 minutt siden): Fyllasjuka. Hva er drt med fyllesjuk som gjør det?
Gunstein123 Skrevet 9. august #4 Skrevet 9. august Kryneren skrev (3 minutter siden): Hva er drt med fyllesjuk som gjør det? Det aner jeg ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 9. august #5 Skrevet 9. august Kan være at jeg plutselig tenker på en person eller en hendelse (sex). Det kan være musikk, parfyme el lign som gjør det. Anonymkode: f6446...ce1 1
Gunstein123 Skrevet 9. august #6 Skrevet 9. august Kryneren skrev (8 minutter siden): Hva er det som plutselig kan gjøre deg kåt? Ikke planlagt sex, men sånn helt spontant? Et synsinntrykk annet sanseinntrykk eller et minne som dukker opp? Eller noe helt annet? Av det du nevner her, så må vel synsinntrykk være den viktigste faktoren. 1
Nikoletta Skrevet 9. august #7 Skrevet 9. august Det kan være en pikant melding, en låt som minner meg på noe og en sjeldent gang lukt. Men alt er knyttet mot en hendelse så det er jo ting som minner meg om noe litt plutselig. 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. august #8 Skrevet 9. august Ingenting. Blir aldri plutselig kåt. Anonymkode: 5501f...18e
AnonymBruker Skrevet 9. august #9 Skrevet 9. august Tanken på den første tiden med mannen min. Hvor SINNSYKT kåte vi var og hvor gøy det var å ha sex uten barn som kommer inn elle rmulighet til en kjappis før middag eller ligge hele natten fordi du vet du kan sove ut osv. Nå er vi heldigvis over verste småbarnsperioden, og har et godt sexliv enda. Anonymkode: cbc38...dc0 1
Kryneren Skrevet 9. august Forfatter #10 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Tanken på den første tiden med mannen min. Hvor SINNSYKT kåte vi var og hvor gøy det var å ha sex uten barn som kommer inn elle rmulighet til en kjappis før middag eller ligge hele natten fordi du vet du kan sove ut osv. Nå er vi heldigvis over verste småbarnsperioden, og har et godt sexliv enda. Anonymkode: cbc38...dc0 Så bra@
AnonymBruker Skrevet 9. august #11 Skrevet 9. august Tanken på sex gjør meg kåt. Og dessverre tenker jeg på sex nesten konstant. Det er heller sånn at jeg må konsentrere meg for ikke å være kåt. Jeg skulle ønske at jeg kunne våkne opp en dag og ikke tenke på sex. Anonymkode: b649b...cde 1
Kryneren Skrevet 9. august Forfatter #12 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Tanken på sex gjør meg kåt. Og dessverre tenker jeg på sex nesten konstant. Det er heller sånn at jeg må konsentrere meg for ikke å være kåt. Jeg skulle ønske at jeg kunne våkne opp en dag og ikke tenke på sex. Anonymkode: b649b...cde Jeg har lest et sted at det er ganske normalt å tenke på sex jevnlig. Men vi skammer oss ofte over det. Det er da det blir vanskelig for oss. Kjenner du igjen det kanskje?
Bamseklemmer Skrevet 10. august #13 Skrevet 10. august Jeg tenker ikke så ofte på sex, pussig nok😆 Men den seksuelle fantasien løper løpsk på lyder og lukt, det tar ca 10-15 sekunder så er det full ereksjon. I etterkant blir det temmelig fuktig nedi bokseren. Ereksjonen bryr seg ikke om det, så det er ikke noe jeg kan gjøre med. Ikke alltid det passer med full ereksjon heller.. spesiellt i dressbuksa og i shorts. Duften av en kvinne: som passerer meg på byen.. eller sitter ved siden av meg på en kino eller tribune. Tattoveringer: jeg vet ikke hvorfor det tenner meg.. men fantasien går amokk. Alderstegn og femininitet: ei hånd som viser viser blodårer av mye jobb, men med feminine negler.. Omg.. jeg vet hvorfor🥰 Kvinnestemme: latter, pusting, pesing, og av å høre på takknemlighet. Det skal forbausende lite til for at jeg blir kåt.. det er nok at jeg hører at en kvinne drar ned buksekilen😆
AnonymBruker Skrevet 10. august #14 Skrevet 10. august Kryneren skrev (9 timer siden): Jeg har lest et sted at det er ganske normalt å tenke på sex jevnlig. Men vi skammer oss ofte over det. Det er da det blir vanskelig for oss. Kjenner du igjen det kanskje? Nei, jeg skammer meg ikke over det i det hele tatt. Jeg blir bare utslitt av at kroppen og hodet alltid ønsker sex og skulle ønske at jeg kunne få litt pause. Det er som å være konstant sulten, føle at du må nyse hele tiden eller er konstant tissetrengt. Du blir sliten av det og ønsker å våkne en dag uten at kåtheten jager gjennom kroppen og hodet. Anonymkode: b649b...cde
AnonymBruker Skrevet 10. august #15 Skrevet 10. august Jeg var den som ALDRI var kåt eller tenkte på sex. Så ble jeg singel. I helga begynte jeg å snappe med en fyr og nå sitter jeg på jobb og er kåt for første gang i hele mitt 38 år gamle liv 😂 Vi har ikke sendt grisesnapper heller, det var bare undertonen så jeg vet at jeg får han hvis jeg har lyst 🤭 Anonymkode: ef105...520
Kryneren Skrevet 10. august Forfatter #16 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nei, jeg skammer meg ikke over det i det hele tatt. Jeg blir bare utslitt av at kroppen og hodet alltid ønsker sex og skulle ønske at jeg kunne få litt pause. Det er som å være konstant sulten, føle at du må nyse hele tiden eller er konstant tissetrengt. Du blir sliten av det og ønsker å våkne en dag uten at kåtheten jager gjennom kroppen og hodet. Anonymkode: b649b...cde Ja da skjønner jeg. Det må være litt slitsomt ja 1
SlemUlv Skrevet 10. august #17 Skrevet 10. august Ett godt tak i håret, fra Kjære. Dog, kun om jeg ikke er i for mye smerte akkurat den dagen 😛 2
feliek54 Skrevet 12. august #18 Skrevet 12. august Kryneren skrev (På 9.8.2026 den 14.07): Hva er det som plutselig kan gjøre deg kåt? Ikke planlagt sex, men sånn helt spontant? Et synsinntrykk annet sanseinntrykk eller et minne som dukker opp? Eller noe helt annet? Skal ikke mye til for meg. En naken dame men også med klær 1
Gaara99 Skrevet 14. august #19 Skrevet 14. august Kryneren skrev (På 9.8.2026 den 14.07): Hva er det som plutselig kan gjøre deg kåt? Ikke planlagt sex, men sånn helt spontant? Et synsinntrykk annet sanseinntrykk eller et minne som dukker opp? Eller noe helt annet? Hormoner? 🤔Kroppen husker. Kroppen gjør.
Kryneren Skrevet 15. august Forfatter #20 Skrevet 15. august Gaara99 skrev (4 timer siden): Hormoner? 🤔Kroppen husker. Kroppen gjør. Ja! Takk, der sa du noe viktig. Ikke alltid noe ma får sett ord på 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå