Kryneren Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Hva er det som plutselig kan gjøre deg kåt? Ikke planlagt sex, men sånn helt spontant? Et synsinntrykk annet sanseinntrykk eller et minne som dukker opp? Eller noe helt annet? 1
Gunstein123 Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Kryneren skrev (2 minutter siden): Hva er det som plutselig kan gjøre deg kåt? Ikke planlagt sex, men sånn helt spontant? Et synsinntrykk annet sanseinntrykk eller et minne som dukker opp? Eller noe helt annet? Fyllasjuka. 2
Kryneren Skrevet 2 timer siden Forfatter #3 Skrevet 2 timer siden Gunstein123 skrev (1 minutt siden): Fyllasjuka. Hva er drt med fyllesjuk som gjør det?
Gunstein123 Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Kryneren skrev (3 minutter siden): Hva er drt med fyllesjuk som gjør det? Det aner jeg ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Kan være at jeg plutselig tenker på en person eller en hendelse (sex). Det kan være musikk, parfyme el lign som gjør det. Anonymkode: f6446...ce1 1
Gunstein123 Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden Kryneren skrev (8 minutter siden): Hva er det som plutselig kan gjøre deg kåt? Ikke planlagt sex, men sånn helt spontant? Et synsinntrykk annet sanseinntrykk eller et minne som dukker opp? Eller noe helt annet? Av det du nevner her, så må vel synsinntrykk være den viktigste faktoren. 1
Nikoletta Skrevet 4 minutter siden #7 Skrevet 4 minutter siden Det kan være en pikant melding, en låt som minner meg på noe og en sjeldent gang lukt. Men alt er knyttet mot en hendelse så det er jo ting som minner meg om noe litt plutselig. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå