Blålilla Skrevet 9. august #1 Skrevet 9. august Godt voksen dame som åpenbart har gått et modellkurs kombinert med influenserkurs. Prøver SÅ hardt med moves og vrikkende poseringer ombord på en båt. Dessuten: Ingen som helst merking av reklame. 2
AnneSusanne Skrevet 9. august #2 Skrevet 9. august Blålilla skrev (Akkurat nå): Godt voksen dame som åpenbart har gått et modellkurs kombinert med influenserkurs. Prøver SÅ hardt med moves og vrikkende poseringer ombord på en båt. Dessuten: Ingen som helst merking av reklame. Omg!!! Jeg får henne til stadighet opp på FB. Og jeszuz'maria'og'gudfader noe SÅ flaut å se på!!! For jeg måtte jo sjekke ut hva og hvem dette var. Skroller bare forbi nå. 😆😮💨 *gidder ikke* 2
Seff Skrevet 9. august #3 Skrevet 9. august Hun kommer opp i feeden min også. Jeg må innrømme at jeg er fascinert av hele greia. Og hun får overraskende lite pes i kommentarfeltet; det er nesten bare kommentarer fra (sikkert) jevnaldrende damer som synes det er "stilig", "elegant" osv. 1
AnneSusanne Skrevet 9. august #5 Skrevet 9. august Seff skrev (1 time siden): Hun kommer opp i feeden min også. Jeg må innrømme at jeg er fascinert av hele greia. Og hun får overraskende lite pes i kommentarfeltet; det er nesten bare kommentarer fra (sikkert) jevnaldrende damer som synes det er "stilig", "elegant" osv. Ja jeg leste også det. Hihi bra for henne da. Hun skal ha for å bare gjøre hva hun vil!! 1
Jonette Skrevet 9. august #6 Skrevet 9. august Måtte søke henne opp på FB.Litt nysgjerrig p.g.a.navnet.Ser de har reist forbi flere kjente steder,hadde vært bedre om hun kutta ut den kleine "dansinga" og heller la ut film/bilder av de fine stedene de seiler forbi. Huff,flaut.🫣 1 1
Teflonhjernen Skrevet 9. august #7 Skrevet 9. august Jeg visste hvem dere siktet til så fort jeg leste hoved innlegget. Hun kom mye opp hos meg før (men, ikke visst navnet) , og ja, er jo spesiell gange liksom
Tough cookie Skrevet 9. august #8 Skrevet 9. august (endret) Av ren nysgjerrighet fant jeg henne på Facebook, og ser at min far på 86 år følger henne. 🤣 Wtf? Endret 10. august av Tough cookie 6 2
adriana32 Skrevet 9. august #9 Skrevet 9. august Nå skal jeg være litt fordomsfull her men hun ser øst-europeisk ut, evt. russisk. Noen som vet?? Men ja: merkelig opplegg, men men😅
Eva-Lena Skrevet 9. august #10 Skrevet 9. august She’s a wannabe 😂 Jeg blir flau på hennes vegne 🤯 2 1
AnneSusanne Skrevet 9. august #11 Skrevet 9. august adriana32 skrev (1 time siden): Nå skal jeg være litt fordomsfull her men hun ser øst-europeisk ut, evt. russisk. Noen som vet?? Men ja: merkelig opplegg, men men😅 Se på profilen hennes/bildene. Hun er visstnok fra Møre Og Romsdal. Hun traff mannen sin i 1978. Syns hun ser normal norsk ut på det bildet. Det har vel skjedd noen kosmetiske inngrep oppigjennom årene ser det ut som.
Anelyy Skrevet 9. august #12 Skrevet 9. august Hun eier en klesbutikk i Spania som hun sikkert reklamerer litt for i de filmene. Rekner med det er der hun har klærne sine fra.
Orly Skrevet 9. august #13 Skrevet 9. august adriana32 skrev (2 timer siden): Nå skal jeg være litt fordomsfull her men hun ser øst-europeisk ut, evt. russisk. Noen som vet?? Men ja: merkelig opplegg, men men😅 Det er helt feil , hun er fra et lite sted i møre og Romsdal
adriana32 Skrevet 9. august #14 Skrevet 9. august AnneSusanne skrev (1 time siden): Se på profilen hennes/bildene. Hun er visstnok fra Møre Og Romsdal. Hun traff mannen sin i 1978. Syns hun ser normal norsk ut på det bildet. Det har vel skjedd noen kosmetiske inngrep oppigjennom årene ser det ut som. Ok, da antok jeg helt feil. Jeg så ikke så nøye, følte behov for å ha en pute fremfor øynene😅 Det var noe med sminken og klærne som ga meg en slik vibe- my bad;) 1
Prangende Skrevet 9. august #15 Skrevet 9. august Tror også hun eier en klesbutikk i Sandnes sentrum, Langgata.
Moongirl Skrevet 9. august #16 Skrevet 9. august Kommer opp hos meg og...måtte blokkere tilslutt. For en merkelig og klein posering..så dumt altså...og "se på deilige meg"....voksne damen!🙉 1
Jippijei Skrevet 9. august #17 Skrevet 9. august Haha, kommer opp oss meg også., Har lurt på om det må være tull? Er så rare de filmene. Kan jo ikke være oppriktig ment? 1
Ssb Skrevet 9. august #18 Skrevet 9. august Ho er jo klassisk old school tenker jeg. Ho har nok hatt ett par modelloppdrag for Hjemmet nedpå 80-tallet og lever litt på dette enda. Ho appellerer nok mer for den eldre garde, som ser ei elegant dame fra tiden "da damene viste å pynte seg" Ho koser seg ho, og gjør det beste utav livet sitt, så jeg tenker ho får klappe i vei, spinne rundt og posere og styre på helt uten att jeg skal dømme ho for det. Litt rart er det for slike som meg som har null eksponeringsbehov, men heldigvis er vi ulike. Yolo. 6 3
Sh999 Skrevet 9. august #19 Skrevet 9. august Det må jo være en slaks parodi på Linni Meister eller SE vel? 😅
MiniMjau Skrevet 9. august #20 Skrevet 9. august Jeg klikket meg inn på henne på facebook og nå gir algoritmen meg damer på 60+ som danser lett foran kamera og snurrer rundt og sånn🤣 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå