AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Jeg møtte ei på butikken i dag som jeg kjente godt før, men det er årevis siden. Hun hilste ikke, hun så meg godt. Begynte å tenke på hvor mange vi har som venner som vi ikke hilser på. Ville du slettet alle disse? Anonymkode: cf52e...30b
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Jeg sletter i praksis ingen. Ikke fordi det er viktig for meg å være venn med så mange, men jeg poster ingenting og har bare ikke noe behov for å slette dem heller. Det er nok likevel få av mine Facebook-venner jeg ikke hadde så mye som hilst på hvis jeg møtte dem. Anonymkode: ac73d...bf8
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Så god tid har jeg ikke. Anonymkode: 67fdd...513
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden Ikke noe å lage drama for. Anonymkode: 6a910...f85
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Begynte å tenke på hvor mange vi har som venner som vi ikke hilser på. Ville du slettet alle disse? Anonymkode: cf52e...30b Lar de andre slette så slipper jeg å bruke energi på dem. Anonymkode: 4c5a3...229
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Skrevet 4 timer siden Jeg hadde tidligere 4000 venner. Innså etterhvert at det var altfor mange og slettet alle utenom nær familie. Nå har jeg kun 37 venner på Facebook. Jeg er veldig glad jeg tok den gjennomgangen. Anonymkode: a5528...d71
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå