Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor er det få her inne som ønsker hverandre vel her inne? Som legger godviljen til i det de leser, som støtter eller oppmuntrer? 
Lurer på hvordan folk her inne faktisk har det med seg selv.. ingen av mine venner og kjente møter folk på denne måten som her inne. 
folk unner ikke hverandre noe. Hverken penger eller helsehjelp. 
i de fleste tråder der ts lufter en frustrasjon blir hun skutt på med giftpiler som skal treffe hardt. 
Hva driver dere egentlig? 

Anonymkode: c40cf...1dd

• Liker 4
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynn å heng på sosial prat, der er alle fine :nikke:

Anonymkode: e7fe9...c04

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Unner ikke hverandre penger eller helsehjelp? 

Jeg kjenner meg ikke helt igjen i det du skriver, hvilke tråder tenker du på? Jeg ser jo at folk gir massevis av råd, oppmuntrende ord og støtte til alle mulige ulike scenarioer.

Jeg ser også at mennesker med manglende moral blir arrestert, men det har jo verken med penger eller helsehjelp å gjøre.. Mer utroskap og ulovligheter f.eks. 

Anonymkode: dca7b...785

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvorfor er det få her inne som ønsker hverandre vel her inne? Som legger godviljen til i det de leser, som støtter eller oppmuntrer? 
Lurer på hvordan folk her inne faktisk har det med seg selv.. ingen av mine venner og kjente møter folk på denne måten som her inne. 
i de fleste tråder der ts lufter en frustrasjon blir hun skutt på med giftpiler som skal treffe hardt. 

Er så enig med deg! Skjønner heller ikke hva som driver folk til å anta det verste i det meste. Har selv opplevd å bli helt hogd i stykker i et (for meg) sårbart innlegg. Ble jo helt sjokkert over hva folk fikk seg til å anta og mene, helt uten rot i virkeligheten. De diktet bare opp sine egne sannheter. Jeg ble oppriktig lei meg, valgte å ikke delta mer i mitt eget innlegg. 

Anonymkode: 23ecc...09c

• Hjerte 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Er så enig med deg! Skjønner heller ikke hva som driver folk til å anta det verste i det meste. Har selv opplevd å bli helt hogd i stykker i et (for meg) sårbart innlegg. Ble jo helt sjokkert over hva folk fikk seg til å anta og mene, helt uten rot i virkeligheten. De diktet bare opp sine egne sannheter. Jeg ble oppriktig lei meg, valgte å ikke delta mer i mitt eget innlegg. 

Anonymkode: 23ecc...09c

Trist at folk får blod på tann på en nettside  mot folk en ikke kjenner. 

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja det lurer jeg på også har blitt rakket ned på 2 ganger her idag ☹️🥹🥺

• Hjerte 3
Skrevet

Jeg er så enig. Kvinner er kvinner verst. Det spres så mye edder og galle, bare trist. 

Anonymkode: a7bec...38e

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg synes det er spesielt synd at unge, sårbare mennesker som spør om ting som er viktig for de ikke blir tatt seriøst. Det kan selvfølgelig være noen som troller, men det kan man aldri vite 100%

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg er så enig. Kvinner er kvinner verst. Det spres så mye edder og galle, bare trist. 

Tror  ok det er menn også som føler behov for å rakke ned på andre 

Endret av petterm
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Enig i at det er mye skitprat her, men når brukerne er anonyme så kan du ikke vite om de er kvinner eller ikke. Tror nok det er en del skitt fra menn her også, for å si det mildt! 

Anonymkode: ae885...2e4

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

De fleste som aktivt henger i alle slags typer forum på internett og kommenterer masse i alle slags tråder gjør det som regel av en grunn... De mangler andre grunnleggende behov som sosialt nettverk og fritidsaktiviteter. De er som regel mye sosialt isolerte og er ikke vant med å interagere med andre mennesker på mer enn et overfladisk nivå hvor dypere diskusjoner og meningsutvekslinger ikke er tilstede. Så er mange også bitre for livet sitt, og tar frustrasjonen sin ut på alt og alle.

Anonymkode: d18d1...682

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

De fleste som aktivt henger i alle slags typer forum på internett og kommenterer masse i alle slags tråder gjør det som regel av en grunn... De mangler andre grunnleggende behov som sosialt nettverk og fritidsaktiviteter. De er som regel mye sosialt isolerte og er ikke vant med å interagere med andre mennesker på mer enn et overfladisk nivå hvor dypere diskusjoner og meningsutvekslinger ikke er tilstede. Så er mange også bitre for livet sitt, og tar frustrasjonen sin ut på alt og alle.

Anonymkode: d18d1...682

Akkurat det tror jeg på. 
merker meg at enkelte tråder får kommentarer som; dette har du skrevet om før, så leter de frem gamle innlegg å poster det i tråden.. som ha!! Der tok jeg deg. Helt sykt. Jeg er så sjelden her inne at jeg kjenner hverken folkene, nicknavnene, hva som har blitt spurt om før eller ei. 
Tenker det samme som deg. Det er jo underforum som helse, barn, sorg o.l så det er jo sårbare temaer som blir skrevet om. 

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kjenner ikke igjen det du beskriver. Kanskje du er litt sensitiv.

Anonymkode: f1c3f...002

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror det er mange menn her inne som ikke får... og tar ut frustrasjonen her. 

Anonymkode: 2e538...4c9

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Både og, det der.

For alt jeg vet er du på mitt lag og reagerer på de samme tullingene som jeg, og synes de overreagerer og legger vrangviljen til noe helt enormt.

Men for alt jeg vet er du en av de som synes jeg er en tulling…

Anonymkode: bec48...1b1

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Akkurat det tror jeg på. 
merker meg at enkelte tråder får kommentarer som; dette har du skrevet om før, så leter de frem gamle innlegg å poster det i tråden.. som ha!! Der tok jeg deg. Helt sykt. Jeg er så sjelden her inne at jeg kjenner hverken folkene, nicknavnene, hva som har blitt spurt om før eller ei. 
Tenker det samme som deg. Det er jo underforum som helse, barn, sorg o.l så det er jo sårbare temaer som blir skrevet om. 

Det er helt hårreisende oppførsel. Og ikke minst dette med å påstå at noen har skrevet om noe før og ikke minst lete det frem. Det er snakk om så lite respekt av mennesker! Ikke er det sikkert det er den personen og ikke er det sikkert ts hadde ville at det skulle blitt dratt frem! Men det sier vel mest om dem som gjør sånt. Mye stygt her, men heldigvis snille mennesker inni mellom alt ugresset! 

Anonymkode: 890d0...bf2

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Enig i at noen holder på sånn, og at det er dårlig folkeskikk. Tror det kan smitte litt, også, dessverre. At noen blir revet med av språkbruken. Fint at du minner om det. Det er et ansvar som alle har for hvordan de oppfører seg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...