AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Etter å ha lest den andre tråden her ang vinterdress. Så lurer jeg på hvilke merker dere anbefaler mest til små barn? Jeg er veldig glad i gullkorn, men har også brukt reima på mine andre barn, men med minste så går det mye i gullkorn i både yttertøy og vanlige klær. Anonymkode: 7430a...c93
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Etter å ha lest den andre tråden her ang vinterdress. Så lurer jeg på hvilke merker dere anbefaler mest til små barn? Jeg er veldig glad i gullkorn, men har også brukt reima på mine andre barn, men med minste så går det mye i gullkorn i både yttertøy og vanlige klær. Anonymkode: 7430a...c93 Vi likte godt Mini A Ture😃 Anonymkode: 4f35a...e8b
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Min erfaring er følgende, alle dressene er prøvd. Gullkorn var betydelig tyngre og litt stivere enn de andre, den fikk også fort slitasje, spesielt mellom langs beina. samt at den er ganske tynn og blir for kald til et barn som ikke er veldig aktivt. Reima Phuri var myk og god, ikke så slitesterk mellom beina den heller, og den også er ganske tynn dersom man ikke har veldig milde vintere eller spesielt aktive barn. Reima stavanger (nyere utgave) myk, lett og varm. Men passer ikke kroppsfasongen til småbarn, der bør det velges en småbarnsdress. Reima stavnger (gammel utgave) litt stivere, tyngre og tynnere, ikke fult så varm. Reflex Bardu, lett og myk, fikk noe slitasje mellom bein etter en sesong til tross for at den skal være slitesterk. Passer også best for større barn, ikke passform for småbarn. Reflex trysil var myk, lett og varm. Og slitesterk, god passform for småbarn. Anonymkode: 70cb9...717 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Min erfaring er følgende, alle dressene er prøvd. Gullkorn var betydelig tyngre og litt stivere enn de andre, den fikk også fort slitasje, spesielt mellom langs beina. samt at den er ganske tynn og blir for kald til et barn som ikke er veldig aktivt. Reima Phuri var myk og god, ikke så slitesterk mellom beina den heller, og den også er ganske tynn dersom man ikke har veldig milde vintere eller spesielt aktive barn. Reima stavanger (nyere utgave) myk, lett og varm. Men passer ikke kroppsfasongen til småbarn, der bør det velges en småbarnsdress. Reima stavnger (gammel utgave) litt stivere, tyngre og tynnere, ikke fult så varm. Reflex Bardu, lett og myk, fikk noe slitasje mellom bein etter en sesong til tross for at den skal være slitesterk. Passer også best for større barn, ikke passform for småbarn. Reflex trysil var myk, lett og varm. Og slitesterk, god passform for småbarn. Anonymkode: 70cb9...717 Barnet mitt klagde faktisk over at Reima Stavanger (gammel utgave) ikke var like god og varm som Reima Gotland. Vi hadde begge dressene i forrige sesong. Det ville heller ikke ha på småbarnsvinterdressen til Colorkids på de kaldeste dagene. Da barnet var mindre, var vi veldig fornøyde med Kulings småbarnsvinterdress Val d’Isere. Tror den også ble kåret til testvinner det året. Ellers har vi hatt både Mini A Ture og Wheat, men holder en knapp på Wheat pga. mansjetter på ermene. Wheats ermer har vært litt korte, og da ble det litt kaldt på håndleddene når barnet nektet å ha på lange votter. Anonymkode: 4f35a...e8b
AnonymBruker Skrevet 7 minutter siden #6 Skrevet 7 minutter siden Kanskje jeg ikke skal gå for gullkorn ser jeg, synes det er vanskelig denne gangen å finne riktig klær, barnet er en attpåklatt og føles ut som første barnet, så mye er forandret på 12 år🫣 ts Anonymkode: 7430a...c93
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå