AnonymBruker Skrevet i går, 14:40 #1 Skrevet i går, 14:40 Alt er morsomt. Situasjoner, folk, bare ALT! Fniser hvor enn jeg går. Kunne gjerne hatt flere av disse dagene Anonymkode: 9e8c9...3c4
AnonymBruker Skrevet i går, 14:41 #2 Skrevet i går, 14:41 Nei. Vil ikke bli sett på som mental. Anonymkode: 5f51e...27d
AnonymBruker Skrevet i går, 14:54 #4 Skrevet i går, 14:54 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Nei. Vil ikke bli sett på som mental. Anonymkode: 5f51e...27d Kan desverre ikke noe fot det 😆🦧 Anonymkode: 9e8c9...3c4
AnonymBruker Skrevet i går, 18:36 #5 Skrevet i går, 18:36 Et tegn på at du er lykkelig og har det bra. Nyt det. Anonymkode: 0650a...9b4
Lisa-Mari-80 Skrevet i går, 19:58 #6 Skrevet i går, 19:58 Så fremst det ikke skaper problemer for deg synes jeg det høres deilig frisinnet ut. Tror flere hadde hatt godt av å le litt av all galskapen som finnes i verden. Jeg har stunder der jeg føler ganske likt som deg 😅
AnonymBruker Skrevet i går, 20:05 #7 Skrevet i går, 20:05 Lisa-Mari-80 skrev (4 minutter siden): Så fremst det ikke skaper problemer for deg synes jeg det høres deilig frisinnet ut. Tror flere hadde hatt godt av å le litt av all galskapen som finnes i verden. Jeg har stunder der jeg føler ganske likt som deg 😅 Enig 😄 bedre å være på latteren enn å være dønn alvorlig hele tiden. Ikke alle mente det da @Beneath the Moon. Er hvertfall veldig fornøyd med de dagene 😜 Anonymkode: 9e8c9...3c4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå