Gå til innhold

F**k den hel**** overgangsalderen 🤬

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Går på hormonspray, Lenzetto. 
Stort sett går dagene greit, men innimellom får jeg skikkelige kjipe dager….i dag er en slik dag. Våknet med godt humør, ute og gikk tur og plutselig snudde det tvert om…jeg er sur, gretten, muggen, mutt, gråter og irriterer meg over absolutt alt. 
På toppen av det hele skal vi i en 50 årsdag i dag og må overnatte i båten, finnes ikke lyst til det. Festen skal være på en øy der jubilanten har hytte.  
Jeg kjenner nesten ingen av de som kommer og de jeg kjenner, kjenner jeg ikke godt. 
Hvordan i huleste hel*** skal jeg overleve og attpåtil være blid? 
Er dessverre ikke noe alternativ å bli hjemme.

Ja, vet det er sykt barnslig å skrive banneord med ****, men alt jeg egentlig har lyst til nå er å banne og være sint. 
Herregud, orker ikke meg selv 🥵😡

Anonymkode: 68bdf...58e

• Hjerte 18
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer, du er nå hormonelt på linje med en sur 13 åring. Fordelen er att du kan drikke litt vin og bli superfiiin ❤️ 

( satan i hel*#te) 

Anonymkode: 68561...fb9

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å senke terskelen litt, slik er livet? Noen dager er bra, andre er dårlig, sånn er det for oss alle. Det er helt normalt, ingen er på topp 24/7. 

Det hjelper veldig på livskvaliteten hvis du jobber med å akseptere denne fasen. Og jobbe med den og ikke mot den hver gang en dårlig dag kommer, da blir det fryktelig tungt.

Anonymkode: 1bc46...3ee

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Gratulerer, du er nå hormonelt på linje med en sur 13 åring. Fordelen er att du kan drikke litt vin og bli superfiiin ❤️ 

( satan i hel*#te) 

Synes du vin hjelper? 

Anonymkode: d3157...435

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har det på samme vis. Bruker Lenzetto og er vanligvis ok, men i dag er jeg bare nedstemt.  Trist og litt usaklig ovenfor familie og kjæreste 🙈 Klarer ikke snu det. 
K49

Anonymkode: 3eb69...ded

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Synes du vin hjelper? 

*freste ho med sammenbitte tenner

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo greit til uttrykk akkurat hvor problematiserende man blir når hormonene raser (syn på festen). 

Kunne du snakket med fastlegen om å øke dosen litt? 

Ellers kan jo det handle om at du kanskje ble gjøre noe med livssituasjonen, hvis sinnet kanskje også handler litt om den. Er alt greit med folk i omgivelsene dine? Evt jobb, eller andre livsbelastninger?

Anonymkode: ce5c7...0b0

• Liker 2
Skrevet (endret)

😂😂😂Mye gøye svar 

Endret av Teflonhjernen
AnonymBruker
Skrevet

Er som bad pms, bare at det kommer helt uten forvarsel. Helt jævli 

Anonymkode: 3eb69...ded

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skriv overskriften rett ut, eller skriv noe penere. Begge deler er lov. Gi svarte faen i disse stjernene. 

Anonymkode: cae02...d56

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke helt der enda, men gruer meg som faen. Er nok ikke så lenge til. Føler med deg, ts. Jeg hadde droppet den 50-års-dagen. Hadde ikke orket. Hadde spilt syk og kjøpt inn masse godis og junkfood og kost meg hjemme alene. Har sosial angst, så hadde holdt meg hjemme uansett. Imponert over at du skrev banneordene med *, jeg hadde skrevet dem rett ut. 

Anonymkode: 72b0b...c9e

AnonymBruker
Skrevet

Føler med deg.

Drikk deg på en snurr og ha sex med mannen din i båten

Anonymkode: 23394...4c3

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Går på hormonspray, Lenzetto. 
Stort sett går dagene greit, men innimellom får jeg skikkelige kjipe dager….
i dag er en slik dag. Våknet med godt humør, ute og gikk tur og plutselig snudde det tvert om…jeg er sur, gretten, muggen, mutt, gråter og irriterer meg over absolutt alt. 
På toppen av det hele skal vi i en 50 årsdag i dag og må overnatte i båten, finnes ikke lyst til det. Festen skal være på en øy der jubilanten har hytte.  
Jeg kjenner nesten ingen av de som kommer og de jeg kjenner, kjenner jeg ikke godt. 
Hvordan i huleste hel*** skal jeg overleve og attpåtil være blid? 
Er dessverre ikke noe alternativ å bli hjemme.

Ja, vet det er sykt barnslig å skrive banneord med ****, men alt jeg egentlig har lyst til nå er å banne og være sint. 
Herregud, orker ikke meg selv 🥵😡

Anonymkode: 68bdf...58e

Men er du sikker på at det er hormonelt da? Går ikke an å bare skylde alt på overgangsalder når man er 50+, og spesielt ikke hvis man allerede går på HRT. Da ville jeg begynt å lete etter andre årsaker.

Anonymkode: 8eb60...ec3

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

*freste ho med sammenbitte tenner

Det var da voldsomt 

AnonymBruker
Skrevet

Ok. 
Men der en tenåring ikke kan ro seg inn emosjonelt fordi hen ikke har kompetanse og modenhet så har en dame på 40+ både modenhet, erfaring og kompetanse etter mer enn 20 år med nitidig øvelse. 

Så du bare - regulerer deg inn.

Anonymkode: 18dfe...01c

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Ok. 
Men der en tenåring ikke kan ro seg inn emosjonelt fordi hen ikke har kompetanse og modenhet så har en dame på 40+ både modenhet, erfaring og kompetanse etter mer enn 20 år med nitidig øvelse. 

Du har ingen anelse. Jeg har vært plaget av hormoner i 40 år, og nå på slutten har det tatt helt av. Er sjokkert over hvor intenst dette er. Tenår du liksom, seriøst, du har ingen anelse.

Anonymkode: b0271...170

• Liker 4
  • Nyttig 4
Gjest Voksenstudent
Skrevet (endret)

.

Endret av Voksenstudent
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Synes du vin hjelper? 

Ikke den du siterer, men ja 😂

Anonymkode: c003a...ab3

AnonymBruker
Skrevet

Ok. 

Det tenker jeg og. Voksne folk må kunne greie å ta seg sammen litt. 

Anonymkode: 06ba7...1ec

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det tenker jeg og. Voksne folk må kunne greie å ta seg sammen litt. 

Anonymkode: 06ba7...1ec

Tydelig at dere ikke a) har vært i overgangsalderen eller b) ikke har hatt det særlig kraftig. 

• Liker 3
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...