Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor kjøper du tynne strømpebukser eller stayups? Noen favoritter?

Anonymkode: 09ddc...b44

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Wolford, bruker ikke noe annet en de. De tåler mye, og går ikke i stykker.

Anonymkode: 056bf...4b2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Wolford, bruker ikke noe annet en de. De tåler mye, og går ikke i stykker.

Joda, de går i stykker også. Skjedd et par ganger. Vet ikke om de er verdt prisen..

Anonymkode: c0b23...526

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Joda, de går i stykker også. Skjedd et par ganger. Vet ikke om de er verdt prisen..

Hvordan klarte du det? 

uansett, har aldri ødelagt noen og de har best passform og penest, så bruker også bare wolford. 

Anonymkode: d5b28...bab

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvordan klarte du det? 

uansett, har aldri ødelagt noen og de har best passform og penest, så bruker også bare wolford. 

Kommer borti bagger/kofferter på buss og fly, har gått over til noen med lett støtte, og de er like sterke som Wolford

AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt noen fra Falke som jeg har brukt nå, de er kjempegode. 

Anonymkode: 3f0a1...ba9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har aldri klart å ødelegge de.

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker enten wolford 20 denier, eller nude nettingstrømpebukse fra Swedish Stockings.

Anonymkode: 64884...4d7

• Liker 1
Skrevet

Wolford - mest fordi de har store nok størrelser. Er strømpebuksene for små, går de i stykker så fort noen ser på dem. Både vekt og høyde har noe å si, krever større strømpebuker enn de som er på næmeste butikk.

Anonymkode: ec438...3d7

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Wolford - mest fordi de har store nok størrelser. Er strømpebuksene for små, går de i stykker så fort noen ser på dem. Både vekt og høyde har noe å si, krever større strømpebuker enn de som er på næmeste butikk.

Anonymkode: ec438...3d7

Sitter vekta rundt baken eller magen er det jo bare å kjøpe gravid-strømpebukse, noe de har i flere matbutikker?

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Sitter vekta rundt baken eller magen er det jo bare å kjøpe gravid-strømpebukse, noe de har i flere matbutikker?

Kanskje hen er høy, siden hen presiserer at høyde også har noe å si?  Jeg er slank og bruker vanligvis str s , men i strømper må jeg ha xl fordi jeg har lange bein. De i matbutikken siger eller rakner.  Det er bare wolford som blir lange nok på beina, og sitter godt i midjen. 
synes forslaget ditt er pussig, gjør folk det med andre klær og? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Kanskje hen er høy, siden hen presiserer at høyde også har noe å si?  Jeg er slank og bruker vanligvis str s , men i strømper må jeg ha xl fordi jeg har lange bein. De i matbutikken siger eller rakner.  Det er bare wolford som blir lange nok på beina, og sitter godt i midjen. 
synes forslaget ditt er pussig, gjør folk det med andre klær og? 

Er helt sikker på at det er noen her inne med litt for mye på baken eller magen som bruker gravid-strømpebukse, ja. Ikke alle har lange bein, men derimot fylde lenger opp, og da kan man få dratt den opp over magen..

Skrevet

Jeg har litt på magen og bruker gravidsteømpebukser. Er 180høy. Så problemet er egentlig å finne noen som er lange nok i beina av varme strømpebukser i fleece eller ull osv. Kjøper alltid største jeg finner

Anonymkode: e3169...3c0

Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Er helt sikker på at det er noen her inne med litt for mye på baken eller magen som bruker gravid-strømpebukse, ja. Ikke alle har lange bein, men derimot fylde lenger opp, og da kan man få dratt den opp over magen..

Det vet du sikkert best selv, men synes det ga lite mening i forhold til det du siterte. 

• Liker 1
Skrevet

Woolford og Falke, Pierre Robert som nød/krise strømpebukser 😂

Anonymkode: d94b8...c42

• Nyttig 1
Skrevet

Bruker strømpebukser fra Snag. God kvalitet og passer mennesker i alle størrelser. 

Anonymkode: 99adc...e21

Skrevet

Svarte plukker jeg opp en pakke av på Rema1000, det er forbruksvare. Fargede kjøper jeg på Lindex. 

Anonymkode: 52cf3...566

Skrevet

Oroblu synes jeg er gode, men de koster en del og må bestilles på nett da jeg ikke finner dem på butikk her. De er myke og elastiske, sitter godt på min lange og tykke kropp, og tåler litt før de går i stykker. Kjøper gjerne Oroblu når jeg skal ha svarte, litt tykke strømpebukser. Har ikke prøvd så mange av de tynneste.

Har nettopp kjøpt hudfargede strømepbukser fra Next, og de var overraskende gode til å være så rimelige! Dessuten hadde de perfekt farge til mine bleke ben :ler: "hudfargede" strømpebukser er vanligvis i fargene sand eller tan, og begge de to får bena mine til å se skikkelig fake tan ut. Next sine var perfekt til min hudfarge :) Hvor lenge de varer, får tiden vise, men de kjennes ut som god kvalitet.
Har veldig lyst å prøve Snag tights, de ser veldig gode ut og har godt rykte på seg.

Anonymkode: 0cc15...2bf

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Svarte plukker jeg opp en pakke av på Rema1000, det er forbruksvare. Fargede kjøper jeg på Lindex. 

Anonymkode: 52cf3...566

Kjøpe for liten størrelse kan vel medføre at de ryker fortere?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.8.2026 den 14.13):

Jeg har en enorm rumpe, men smal midje, og det funker ikke på meg. Blir jo da alt for løs foran.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...