Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

I mars tok jeg en uønsket abort. Jeg sliter veldig med å komme over det, og synes det er vondt å se at «barnefaren» har gått så lett videre, der han flørter med andre (yngre) kvinner foran meg. Han har barn fra før, og sa at han ikke ønsket flere barn. Jeg har ikke barn fra før, og situasjonen min tilsier at jeg ikke kunne være alenemor pga økonomi osv. Jeg har en frykt at dette var min eneste sjanse å få barn og er redd at jeg aldri vil få det. Hvordan takler dere tiden etter en abort? 

❤️

Anonymkode: ab44e...7b6

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du ts? Du har flere sjanser til å blir gravid. Dessverre får man ikke skurdd tiden tilbake. Jeg  angrer også på abort jeg tok i 2025 selvom jeg har flere barn. 

Anonymkode: 5708e...bad

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

det er vondt å se at «barnefaren» har gått så lett videre, der han flørter med andre (yngre) kvinner foran meg

Beklager å si det, men du bør takke Gud for at du ikke produserte barn med denne mannen. 

Anonymkode: 21c1c...c6e

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Han får sterilisere seg om han ikke ønsker flere barn. Og hvis han flørter med andre foran deg så er han jo heller ikke forelsket i deg. Så denne mannen burde du være ekstremt glad for at du ikke fikk barn med.

Anonymkode: a5929...e4b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hvor gammel er du ts? Du har flere sjanser til å blir gravid. Dessverre får man ikke skurdd tiden tilbake. Jeg  angrer også på abort jeg tok i 2025 selvom jeg har flere barn. 

Jeg er dessverre 34 år, så begynner å få dårlig tid. 
det er veldig trist å høre💔 håper du får det bedre etter hvert du også❤️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Han får sterilisere seg om han ikke ønsker flere barn. Og hvis han flørter med andre foran deg så er han jo heller ikke forelsket i deg. Så denne mannen burde du være ekstremt glad for at du ikke fikk barn med.

Anonymkode: a5929...e4b

Ja, jeg har nok innsett at han ikke er forelsket i meg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ikke kast bort tid av livet ditt på en mann som åpenbart ikke bryr seg om deg, Ts!

Du er fri - dump ham i dag og se deg aldri tilbake!

Får du avstand fra ham og kutter all kontakt, inkl. blokkerer ham på sosiale medier, så tror jeg du lettere kan komme over også aborten, for du slipper den konstante påminnelsen ved å måtte forholde deg til han som ikke bryr seg.

Så dump ham i dag, han fortjener deg ikke, du fortjener langt bedre!

❤️

Anonymkode: 385d3...ae1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Da kan du ikke bruke tida di på sånne menn.

Anonymkode: 01b54...11f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Du er ikke for gammel. Jeg er 40 

AnonymBruker
Skrevet

Som ellers i livet - de valgene vi tok tok vi fordi det var den beste løsningen med de forutsetningene vi hadde da. Det betyr at gitt de samme forutsetningene ville det fremdeles vært vårt rasjonelle valg igjen. Derfor er det ikke noe å angre på.

Hvis du er opptatt av en som ikke vil ha en relasjon er det noe du bør se på for å komme videre. Det er vel ikke det du vil ha. Du vil vel ha en som vil ha deg.

Naturligvis kan du finne en som vil ha et forhold og som vil ha barn. Du er i din beste alder og har mange gode år å finne det på. Men nummer en for å få til det er at du er klar. Det innebærer å erkjenne at du gjorde så godt du kunne med det du hadde, det er bra nok og det du skal ha er en som vil ha familie med deg.

Anonymkode: 0d4c9...7f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...