AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Hei er på ferie og sov, hadde ikke sovet noe i ett døgn ca pga lang reisevei. Våkner da av raske hjerteslag.har ikke andre symptomer men nå er jeg altså ekstremt redd. Og når jeg blir redd blir slagene verre. Kan noen berolige meg eller gi mer tips. Hva gjør jeg nå. Har kjent på mye angst og stress i det siste og vært redd for hjerte men aldri våknet slikt. Anonymkode: 4f8f8...42e
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Du får ringe legevakten om du er bekymret, for det er absolutt ingen her inne som kan svare deg på hva du skal gjøre med dette. Anonymkode: e8b35...b99 2 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Jeg får ofte det når jeg sover lite og har mye angst. Men om du ikke har hatt det før så hadde jeg ringte legevakten og hørt. Anonymkode: 9a43a...77c
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden Man kan alltid ringe legevakta, bare for å be om råd, få vurdering for om man burde komme innom eller ikke. Vil tro det sannsynligvis er ufarlig og stressrelatert, men jeg vet ikke. Anonymkode: 06c7d...622
Matas Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Kjære trådstarter, Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. Med vennlig hilsen, Matas, mod.
Fremhevede innlegg