AnonymBruker Skrevet 7. august #1 Skrevet 7. august Prøver og slutte med det men får sånn halsbrann, hvor lenge er det så forferdelig og klarer man seg uten? Anonymkode: 1b502...ce3
AnonymBruker Skrevet 7. august #2 Skrevet 7. august Bruk novaluzid eller gaviscon mot det i overgangsfasen. Anonymkode: c6cba...189
AnonymBruker Skrevet 7. august #3 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Bruk novaluzid eller gaviscon mot det i overgangsfasen. Anonymkode: c6cba...189 Okei, også går det gradvis bedre? Har brukt mot refluks Anonymkode: 1b502...ce3
AnonymBruker Skrevet 7. august #4 Skrevet 7. august Du kan også prøve å trappe ned, enten med mindre dose eller forlenge tiden mellom. Anonymkode: f2488...480
AnonymBruker Skrevet 7. august #5 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Okei, også går det gradvis bedre? Har brukt mot refluks Anonymkode: 1b502...ce3 Jeg hadde magesår pga sure oppstøt, brukte den for det, og når jeg gikk av brukte jeg de, det gikk over ja. Anonymkode: c6cba...189
AnonymBruker Skrevet 7. august #6 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Du kan også prøve å trappe ned, enten med mindre dose eller forlenge tiden mellom. Anonymkode: f2488...480 Skulle bare kutte den ut for å sjekke noen verdier. Så må slutte brått…:/ Anonymkode: 1b502...ce3
AnonymBruker Skrevet 7. august #7 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg hadde magesår pga sure oppstøt, brukte den for det, og når jeg gikk av brukte jeg de, det gikk over ja. Anonymkode: c6cba...189 Ja, nei har brukt den fast i flere år.. Anonymkode: 1b502...ce3
AnonymBruker Skrevet 7. august #8 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Prøver og slutte med det men får sånn halsbrann, hvor lenge er det så forferdelig og klarer man seg uten? Anonymkode: 1b502...ce3 Hvis du har gått lenge på f.eks Nexium, så må har jeg fått vite at man må forvente ekstra halsbrann i 2-3 mnd etter man har sluttet pga kroppen lager ekstra syre selv når man slutter på PH. Derfor jeg ikke orker å slutte selv. Anonymkode: b2293...843
AnonymBruker Skrevet 7. august #9 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hvis du har gått lenge på f.eks Nexium, så må har jeg fått vite at man må forvente ekstra halsbrann i 2-3 mnd etter man har sluttet pga kroppen lager ekstra syre selv når man slutter på PH. Derfor jeg ikke orker å slutte selv. Anonymkode: b2293...843 Nei begynner på den igjen med engang visst blodprøvene viser at det ikke er den. Jeg elsker omeprazol. Anonymkode: 1b502...ce3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå