Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det ok å prompe på lange flygninger? Eller bør man ta opp en plass i do-køen som allerede er lang?

Anonymkode: 0739e...e11

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Som om litt promping kan sammenlignes med den forutrensingen ALLE som bestiller flybilletter utsetter jorden for!

Ta deg sammen.

Anonymkode: ae886...959

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Må man så må man. Jeg klarer ikke, når jeg må, holde igjen så lenge at jeg bare kan reise meg og stå i kø og holde igjen der så lenge som helst.

Så kan man selvfølgelig forvente at folk gjør så godt de kan for å være så diskré som mulig. Man unngår lyd så godt man kan og vinkler så godt man får til bort fra folk i nærheten. 

Anonymkode: e037c...829

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om du har planer om å prompe med lyd og lukt synes jeg du kan gjøre dette på toalettet. 

Om du bare skal slippe ut luft uten lukt, kan du gjøre dette i setet ditt. 

Du får sikkert mange ulike svar her, alle har ulik tålegrense.

Anonymkode: c8a12...dbe

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Som om litt promping kan sammenlignes med den forutrensingen ALLE som bestiller flybilletter utsetter jorden for!

Ta deg sammen.

Hæ? Mulig det var fleip, og ikke jeg som er TS, men TS spør jo ikke akkurat fra et forurensningsperspektiv. Det handler om hensyn og diskresjon til folk når man må fise på offentlig sted og ikke helt uten videre kan komme seg unna alle fremmede rundt seg. Behandle det som på et fullt tog, da. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hæ? Mulig det var fleip, og ikke jeg som er TS, men TS spør jo ikke akkurat fra et forurensningsperspektiv. Det handler om hensyn og diskresjon til folk når man må fise på offentlig sted og ikke helt uten videre kan komme seg unna alle fremmede rundt seg. Behandle det som på et fullt tog, da. 

Gjennomsnitt promping pr dag er 14 ganger

Klart da vil det skje på flyet og for mange

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags pumping er det snakk om?

Anonymkode: a1d87...f4f

AnonymBruker
Skrevet
Vibelator skrev (3 minutter siden):

Gjennomsnitt promping pr dag er 14 ganger

Klart da vil det skje på flyet og for mange

Ja, selvfølgelig? Aner ikke hvorfor du sier det til meg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ta deg sammen.

Tror du har bommet litt på tråden, for dette er en såpass stor digresjon at jeg tenker du har svart på feil tråd

Anonymkode: a9a91...40a

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det ok å prompe på lange flygninger? Eller bør man ta opp en plass i do-køen som allerede er lang?

Anonymkode: 0739e...e11

Vi på første klasse, som jeg så klart ALLTID flyr, synes det ugreit hvis vi ikke først stikker bakenden ut forbi gardinsperren til den gemene hop på "coach" før man utfører udåden. Der er de uansett så vant til å sitte å bade i hverandres flatulens så de merker uansett ikke en til.

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Tror du har bommet litt på tråden, for dette er en såpass stor digresjon at jeg tenker du har svart på feil tråd

Anonymkode: a9a91...40a

Det handler jo om forurensing begge deler. Hvor kritisk kan man være mot en type forurensing hvis man samtidig gir blanke f... i en annen type uten at det blir hyklersk?

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...