AnonymBruker Skrevet i går, 12:26 #1 Skrevet i går, 12:26 Jeg har så lyst til å teste ut nosework med hunden min i nær fremtid. Men, jeg har begrenset kapasitet når det gjelder læring i gruppe, og vi er allerede påmeldt unghundkurs. Finnes det et nettkurs man kan ta, eller har noen et annet, godt alternativ? Anonymkode: 0d432...2a7
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Skrevet 14 timer siden Er dette den første hunden din? I såfall ville jeg ikke satset på nettkurs, det tror jeg ikke du vil få så veldig mye utbytte av. Det er veldig mye læring i å ha en instruktør fysisk tilstede som kan se hvordan akkurat din hund responderer, og tilrettelegge treningen deretter. Kanskje du kan finne en instruktør i ditt område som tilbyr privattimer? Da slipper du å forholde deg til x antall andre deltakere (selv om det også er veldig lærerikt å se hvordan man løser ulike utfordringer med ulike individer), og det tar ikke så fryktelig lang tid som når man må bruke mesteparten av kurset på å vente på tur. Anonymkode: 55675...7b4
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Er dette den første hunden din? I såfall ville jeg ikke satset på nettkurs, det tror jeg ikke du vil få så veldig mye utbytte av. Det er veldig mye læring i å ha en instruktør fysisk tilstede som kan se hvordan akkurat din hund responderer, og tilrettelegge treningen deretter. Kanskje du kan finne en instruktør i ditt område som tilbyr privattimer? Da slipper du å forholde deg til x antall andre deltakere (selv om det også er veldig lærerikt å se hvordan man løser ulike utfordringer med ulike individer), og det tar ikke så fryktelig lang tid som når man må bruke mesteparten av kurset på å vente på tur. Anonymkode: 55675...7b4 Nei, er ikke første hund, men ikke drevet med noen form for hundesport med tidlig hunder. Regner med vi tar et fysisk kurs i fremtiden, men akkurat nå er ikke kapasiteten til det der, og jeg tror hunden min kunne likt aktiviteten, derav nettkurs til å starte på. Instruktøren vi har gått andre kurs hos vet jeg holder kurs i nose work, så privattime var en god ide. Anonymkode: 0d432...2a7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå