AnonymBruker Skrevet 7. august #1 Skrevet 7. august Jeg har så lyst til å teste ut nosework med hunden min i nær fremtid. Men, jeg har begrenset kapasitet når det gjelder læring i gruppe, og vi er allerede påmeldt unghundkurs. Finnes det et nettkurs man kan ta, eller har noen et annet, godt alternativ? Anonymkode: 0d432...2a7
AnonymBruker Skrevet 8. august #2 Skrevet 8. august Er dette den første hunden din? I såfall ville jeg ikke satset på nettkurs, det tror jeg ikke du vil få så veldig mye utbytte av. Det er veldig mye læring i å ha en instruktør fysisk tilstede som kan se hvordan akkurat din hund responderer, og tilrettelegge treningen deretter. Kanskje du kan finne en instruktør i ditt område som tilbyr privattimer? Da slipper du å forholde deg til x antall andre deltakere (selv om det også er veldig lærerikt å se hvordan man løser ulike utfordringer med ulike individer), og det tar ikke så fryktelig lang tid som når man må bruke mesteparten av kurset på å vente på tur. Anonymkode: 55675...7b4
AnonymBruker Skrevet 8. august #3 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Er dette den første hunden din? I såfall ville jeg ikke satset på nettkurs, det tror jeg ikke du vil få så veldig mye utbytte av. Det er veldig mye læring i å ha en instruktør fysisk tilstede som kan se hvordan akkurat din hund responderer, og tilrettelegge treningen deretter. Kanskje du kan finne en instruktør i ditt område som tilbyr privattimer? Da slipper du å forholde deg til x antall andre deltakere (selv om det også er veldig lærerikt å se hvordan man løser ulike utfordringer med ulike individer), og det tar ikke så fryktelig lang tid som når man må bruke mesteparten av kurset på å vente på tur. Anonymkode: 55675...7b4 Nei, er ikke første hund, men ikke drevet med noen form for hundesport med tidlig hunder. Regner med vi tar et fysisk kurs i fremtiden, men akkurat nå er ikke kapasiteten til det der, og jeg tror hunden min kunne likt aktiviteten, derav nettkurs til å starte på. Instruktøren vi har gått andre kurs hos vet jeg holder kurs i nose work, så privattime var en god ide. Anonymkode: 0d432...2a7
AnonymBruker Skrevet 11. august #4 Skrevet 11. august Jeg kan varmt anbefale onlinekursene til Naomi og Anita hos Lahaugmoen hundesenter (Skedsmokorset utenfor Oslo om noen vil gå fysisk kurs, de er superflinke!). https://lahaugmoenhundesenter.teachable.com/p/nosework-trinn-1-og-2 Anonymkode: c69fe...c81 1
AnonymBruker Skrevet 11. august #5 Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg kan varmt anbefale onlinekursene til Naomi og Anita hos Lahaugmoen hundesenter (Skedsmokorset utenfor Oslo om noen vil gå fysisk kurs, de er superflinke!). https://lahaugmoenhundesenter.teachable.com/p/nosework-trinn-1-og-2 Anonymkode: c69fe...c81 Tusen takk, det var kjekt å høre! Har kikket på dem, så håpet noen hadde erfaring med de ☺️ valpen min fulgte i dag sporet etter hvor jeg hadde gått inn i skogen for å tisse 😬😅 fikk testet nødinnkallingen akkurat i tide før det ble ekkelt 😂 så hun trenger å få bruke nesen sin mer 🥰 Anonymkode: 0d432...2a7 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #6 Skrevet 12. august Naomi og Anita har vært med siden NW kom til Norge, og var med på den etableringen. Jeg trives veldig godt med kurs hos begge, og jeg har tatt årskurset til Naomi, og da fikk vi også tilgang til kurs 1/2, og jeg syns veldig mye av det grunnleggende er med der. Sånn hvis man ikke har mulighet til å gå fysisk/online med oppfølging hos dem Anonymkode: c69fe...c81
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå