Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva synes dere om de som har overvåking hjemme? 

Anonymkode: bbd8a...983

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo litt an på hva man overvåker, hvor utstrakt osv.

På ene siden skjønner jeg ikke de som har et kamera i stuen som filmer og lagrer alt som skjer (slik det ser ut som noen amerikanere har).

Samtidig har jeg kamera i en utebod og en carport og på ringeklokken.

Så - alt med måte, om man har en grunn og ikke invaderer noens privatliv (naboer, partner, barn) så tenker jeg det bare er å kjøre på.

• Liker 1
Skrevet

Tenker det er sørgelig at noen er så paranoide og at vi har fått amerikanske tilstander i Norge 

Anonymkode: b90d9...4f4

• Nyttig 1
Skrevet

Har en venn som har overvåking i alle rom utenom badet. Til og med barnas rom. Synes ikke det er greit. Kan dra opp telefonen mitt i et selskap og snakke med de som sitter hjemme i stua eller på soverommet over høytaler på veggen. Synes det er veldig trist.

Samme med de som overvåker hvor alle i familien er til enhver tid. Er jo null privatliv...

Anonymkode: 2ffad...ce1

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har en venn som har overvåking i alle rom utenom badet. Til og med barnas rom. Synes ikke det er greit. Kan dra opp telefonen mitt i et selskap og snakke med de som sitter hjemme i stua eller på soverommet over høytaler på veggen. Synes det er veldig trist.

Samme med de som overvåker hvor alle i familien er til enhver tid. Er jo null privatliv...

Anonymkode: 2ffad...ce1

Dette er en form for vold og overvåke noen konstant.

Anonymkode: ecabf...cef

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Vi har overvåkning i stue, kjøkken og ute mot bilen 

Ute mot bilen er jo for å følge med

Stue er pga der har vi terrassen dør

Kjøkkenet for å følge med at eventuelle ting er slått av og sikkerhet 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Tenker det er sørgelig at noen er så paranoide og at vi har fått amerikanske tilstander i Norge 

Anonymkode: b90d9...4f4

Si det til ham som forskrekket kontaktet politiet fordi han oppdaget en mannsperson med mørke klær og Finlandshette som sto midt i stua. Personen forsvant og ble aldri tatt, men han hadde altså tatt seg inn i huset og snoket rundt. Ingenting var stjålet (som de fant ut i hvert fall), så man kan lure på hva personen gjorde der. Familien hevdet at de aldri ville ha visst at noen hadde vært i huset om det ikke var for opptaket.

Anonymkode: 6829e...f12

Skrevet

Har ringeklokke med kamera og ellers et kamera i stuen som kun er påslått når jeg er borte, da for å følge med kjæledyra (snakker ikke til de, bare en trygghet å kunne sjekke). Forstår de som overvåker mer om de er plaget, men høres ut som noen gjør det litt vel ekstremt... 

Anonymkode: 944d0...ae5

• Liker 1
Skrevet

Har kamera på døra, og to kameraer via alarmselskapet som de ser på hvis brann/innbruddsalarm går. Også har jeg noen mobile kameraer som jeg setter opp hvis jeg er lengre borte.

Anonymkode: 43f13...0e0

Skrevet

For de som har råd tenker jeg det er smart sånn som Norge utvikler seg.

Når vi valser inn i fattigdom fordi vi ikke tørr å bremse innvandringen, kommer det til å bli mye vinningskriminelle fremover. 

Anonymkode: 45727...233

Skrevet

Tom Hagen skulle ha hatt overvåkning i hjemmet sitt. 😥

Anonymkode: 6b9a6...36d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...