AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:26 #1 Skrevet fredag kl. 10:26 Hva synes dere om de som har overvåking hjemme? Anonymkode: bbd8a...983
ekkoet Skrevet fredag kl. 11:08 #2 Skrevet fredag kl. 11:08 Det kommer jo litt an på hva man overvåker, hvor utstrakt osv. På ene siden skjønner jeg ikke de som har et kamera i stuen som filmer og lagrer alt som skjer (slik det ser ut som noen amerikanere har). Samtidig har jeg kamera i en utebod og en carport og på ringeklokken. Så - alt med måte, om man har en grunn og ikke invaderer noens privatliv (naboer, partner, barn) så tenker jeg det bare er å kjøre på. 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 11:13 #3 Skrevet fredag kl. 11:13 Tenker det er sørgelig at noen er så paranoide og at vi har fått amerikanske tilstander i Norge Anonymkode: b90d9...4f4 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 11:18 #4 Skrevet fredag kl. 11:18 Har en venn som har overvåking i alle rom utenom badet. Til og med barnas rom. Synes ikke det er greit. Kan dra opp telefonen mitt i et selskap og snakke med de som sitter hjemme i stua eller på soverommet over høytaler på veggen. Synes det er veldig trist. Samme med de som overvåker hvor alle i familien er til enhver tid. Er jo null privatliv... Anonymkode: 2ffad...ce1 2 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 11:23 #5 Skrevet fredag kl. 11:23 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har en venn som har overvåking i alle rom utenom badet. Til og med barnas rom. Synes ikke det er greit. Kan dra opp telefonen mitt i et selskap og snakke med de som sitter hjemme i stua eller på soverommet over høytaler på veggen. Synes det er veldig trist. Samme med de som overvåker hvor alle i familien er til enhver tid. Er jo null privatliv... Anonymkode: 2ffad...ce1 Dette er en form for vold og overvåke noen konstant. Anonymkode: ecabf...cef 3 1
Sofakona Skrevet fredag kl. 11:26 #6 Skrevet fredag kl. 11:26 Vi har overvåkning i stue, kjøkken og ute mot bilen Ute mot bilen er jo for å følge med Stue er pga der har vi terrassen dør Kjøkkenet for å følge med at eventuelle ting er slått av og sikkerhet
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 23:38 #7 Skrevet fredag kl. 23:38 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Tenker det er sørgelig at noen er så paranoide og at vi har fått amerikanske tilstander i Norge Anonymkode: b90d9...4f4 Si det til ham som forskrekket kontaktet politiet fordi han oppdaget en mannsperson med mørke klær og Finlandshette som sto midt i stua. Personen forsvant og ble aldri tatt, men han hadde altså tatt seg inn i huset og snoket rundt. Ingenting var stjålet (som de fant ut i hvert fall), så man kan lure på hva personen gjorde der. Familien hevdet at de aldri ville ha visst at noen hadde vært i huset om det ikke var for opptaket. Anonymkode: 6829e...f12
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 23:43 #8 Skrevet fredag kl. 23:43 Har ringeklokke med kamera og ellers et kamera i stuen som kun er påslått når jeg er borte, da for å følge med kjæledyra (snakker ikke til de, bare en trygghet å kunne sjekke). Forstår de som overvåker mer om de er plaget, men høres ut som noen gjør det litt vel ekstremt... Anonymkode: 944d0...ae5 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:36 #9 Skrevet lørdag kl. 09:36 Har kamera på døra, og to kameraer via alarmselskapet som de ser på hvis brann/innbruddsalarm går. Også har jeg noen mobile kameraer som jeg setter opp hvis jeg er lengre borte. Anonymkode: 43f13...0e0
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:56 #10 Skrevet lørdag kl. 09:56 For de som har råd tenker jeg det er smart sånn som Norge utvikler seg. Når vi valser inn i fattigdom fordi vi ikke tørr å bremse innvandringen, kommer det til å bli mye vinningskriminelle fremover. Anonymkode: 45727...233
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 10:41 #11 Skrevet lørdag kl. 10:41 Tom Hagen skulle ha hatt overvåkning i hjemmet sitt. 😥 Anonymkode: 6b9a6...36d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå